eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: [OT] Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-01-10 00:54:59
    Temat: Re: [OT] Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisał w wiadomości
    news:20150109145043.4308145e112254ac112c560f@mabanan
    a.com.delete.pl...
    > Koniecznie, chociaż u mnie różnie z dostępnością bo głównie w podróżach
    > jestem.
    > Mam pare archiwalnych fotek z 04.04.2003 - Ty, Yattaman i Alex ale mnie
    > tam nie ma, chyba dopiero jechaliście do Lwówka (?)
    > Jest też fotka z restauracji chyba ok. rok później, z P. Telesforem. No i
    > nasze telefony komórkowe...

    No, były modele :) Ja tego dużego już nie mam, parę innych też mi się
    rozpadło... No, to sobie fotki pooglądamy :)
    Ja mam teraz bardzo dużo czasu, więc mogę w dowolnym momencie.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you