  • Data: 2015-09-13 21:12:49
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-13 20:58, AK wrote:
    > Systemy CAD sa jednymi z najlepiej testowanych softow.

    Nijak to nie powoduje że nie mają bugow. Mają może mniej bugów niż
    nastepny program zamawiany przez rzad pisany przez tępych studentów.

    Pracuje na sofcie testowanym bardzo dokładnie. Zawiera bugi. Sorry.

    > Nimi projetkuje sie np. silniki lotnicze nawet w takim polskim WSK
    > Rzeszow (ze o Boeningu czy
    > innym Airbusie nie wspomne).

    Te przykłady nie pokazują że nie ma bugów. Sam miałem okazję popsuć
    Ansysa na prezentacji poprzez wklepanie nieco odmiennych danych niż
    normalnie wklepywał prezenter, wygenerował wyniki absurdalne. Nie, nie
    projektuje silników. Po prostu soft ma bugi. Chyba że zweryfikujesz
    formalnie. Jestes gotów do weryfikacji AutoCADa w sposób formalny? Masz
    wystarczająco czasu we wszechświecie aby to zrobić?