  • Data: 2012-01-25 20:09:14
    Temat: Re: [OT] Do tych co tu piszą w C++
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-25 20:57, 4CX250 wrote:

    > Zapewne masz rację i z czasem sam to pojmę. Piszę często na przykładach
    > znalezionych w necie które dobieram je do własnych celów.

    OK, nie neguję tego, ale wybierasz akurat jedno z najgorszych możliwych
    rozwiązań. Cięzko mi to przez klawiaturę przechodzi, ale nawet Delphi
    było by lepsze. COKOLWIEK co nie leży na poziomie WinAPI będzie lepsze.

    > etapie jakim jestem liczy się że coś działa.

    Nie zapominaj że ucząc się złych rozwiązań z czasem zaczniejsz je
    powielać. A wymówka że na AVR też w C będziesz pisał jest tego
    doskonałym przykładem.

    > Zapewne takich jak ja są tysiące bo przecież od nich te przykłady i
    > poradniki w necie ściągam.

    Niestety musisz uważać, poradniki w sieci piszą te same tysiące którzy
    miesiąc wcześniej się z nich uczyli. Rekurencja i głuchy telefon.