  • Data: 2017-07-22 16:04:20
    Temat: Re: OT: Discovery SC - wymiękłem...
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Jul 2017 00:24:04 +0200, "HF5BS" <h...@...pl> wrote:
    > 2. Nie rozmawiamy tu o metafizyce, lecz o zwyklej fizyce, takiej,
    którą np.
    > szkoła uczniaków w gimbie zanudza.

    Nie ty o tym decydujesz. Ta grupa nie jest moderowana. Jeżeli nie
    jesteś w stanie dyskutować powyżej poziomu cyt. "uczniaków" to nikt
    nie zmusza cię do wymiany poglądów na tym forum.

    > 6. Quoted-Printable daruję ci

    A ja ci daruję brak przedziałka zaczesanego w jedynie słusznym
    kierunku. Grupy dyskusyjne to nie jest miejsce do połajanek i
    stroszenia piórek. Nawet trolem trzeba umieć być. Inaczej wychodzisz
    na emeryta który dorwał się do komputera wnuczka, co notabene nie
    musi być kłamstwem.