  • Data: 2012-10-03 09:24:36
    Temat: Re: [OT] Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-10-03, o godz. 08:54:28
    z <z...@u...pl> napisał(a):

    > Uspokój się bo żyłka jest delikatna :-)
    >
    > http://applemania.pl/2010/05/22/wszystko-co-powinien
    es-wiedziec-o-czytaniu-na-ipadzie

    > Tu piszą że aby czytać PDF na Ipadzie trzeba użyć dodatkowego
    > (płatnego) programu. Co za tym idzie trzeba go umieć zakupić
    > zainstalować, odpalić :-)

    Niezależnie od emejzingu produkót w japkiem bzdury akurat w tym
    przypadku piszą i post jest przestarzały. Adobe Reader jest darmowy i
    działa całkiem normalnie. Mam na iPadzie ~3GB różnej dokumentacji
    technicznej w PDF-ach i nie widzę problemu. Warto tylko użyć do
    transferu PDF-ów na tablet jakiegoś dysku w chmurze omija się wtedy
    konieczność ich importowania przez iTunes. Ja używam do tego celu
    box.net bo dostałem tam 50GB miejsca po zakupie Galaxy S3.

    Zdrówko