  • Data: 2013-09-02 21:17:37
    Temat: Re: [OT] Chorwacja travel
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-09-2013 o 20:57:27 jerzu <t...@i...pl>
    napisał(a):

    > Domyślam się :) Ale ja lubię sobie na plaży walnąć browar, albo dwa...
    > :)

    W ES masz 0,5 promila - jak to nie będą 2 strongi to raczej nie powinno
    być problemu...
    Raz tylko byłem nad morzem we Włoszech gdzie chodziłem na plażę na
    piechotę - zawsze wracałem objuczony jak wielbłąd - od tamtej pory nawet
    gdy mam 200m jadę autem. W bagażniku mam komplet wszystkiego dla
    wszystkich (krzesełka, leżaki, płetwy, materace, maski, kółka, paletki,
    piłki, parasole, ręczniki, zapasowe gacie)

    TG