  • Data: 2013-09-01 22:36:47
    Temat: Re: [OT] Chorwacja travel
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1ues6w6odhezy.1vbjo3j9eq8yy$.dlg@40tude.net...

    > Dla mnie znosnie zaczyna sie od 24.

    http://krupnik.pl/zdjecie/1623.Temperatura.wydy.w.Ba
    ltyku.w.czerwcu

    17 stopni i można pływać

    > Na domiar zlego Baltyk jest brudny, a piasku nie cierpie.

    woda nie jest klarowna, ale taki urok niesłonego morza. ja uwazam ze Bałtyk
    jest super - woda nie pali w usta, wyporność nieduza wiec mozna głębiej
    nurkowac bez sprzetu, plaże są piaszczyste i zejście łagodne. Bałtyk
    jestfajnym morzem ma swój urok. Temperatura wody nie jest komfortowa, ale
    lubię to morze.

    W Chorwacji woda jest klarowna ale pali gdy zrobisz łyka trzeba pluć potem 5
    min. Zwykle problem gdzie sie rozłozyc z recznikiem bo same kamienie no i
    wyporność taka ze ciezko schodzic pod wodę. Adriatyk tez ma swój urok, ale
    nie ma tego co ma Bałtyk i odwrotnie

    http://krupnik.pl/chorwacja.html

    > Nie ma to jak skaly i czyste, glebokie morze - zamiast chlapania sie w
    > kaluzy skaczesz sobie na 4 m wody.

    można. Z drugiej strony jak ktos słabo pływa to strach wchodzic do wody
    gdzie czesto zejscie do morza jest po drabince i zaraz głęboko