  • Data: 2016-02-24 22:18:37
    Temat: Re: [OT?] Chmura 1 TB do uzytku prywatnego
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Feb 2016 20:47:11 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >Np. na dysku mam katalog zajmujacy 70 GB. Jak go latwo
    >wrzucic w chmure oraz jak zapewnic autosynchronizacje. Zrobie jakas
    >zmiane na lokalnym dysku to jak ta zmiana (automatycznie) sie zreplikuje
    >do chmury? Da sie w aplikacji google podpiac wiele kont zeby np. katalog
    >zajmuajcy lokalnie ok 500 GB wrzucil sobie w chmure dzielac na konta a
    >do tego pozniej umial to synchronizowac?

    Myślałem że chcesz przechowywać "stałe" dane a nie je nieustannie
    zmieniać :)

    W aplikacji można ustawić tylko 1 konto. Oczywiście zmianę pliku może
    zrobić dowolny użytkownik który ma uprawnienia i synchronizacja się
    odbędzie ale nie jestem pewien jak będzie z zajętością konta,
    prawdopodobnie tylko właściciel będzie miał zużytą pojemność a nie
    ostatni edytor ale pewności nie mam. Próbowałem coś przeanalizować z
    zajętością kont ale jedyny wniosek jaki mi się udało wyciągnąć to to
    że mocno się tam te pojemności mieszają. Korzystam w kilka realnych
    osób, nie dzielimy na wirtualne twory bo nam wystarcza 15 GB a
    właściwie już 19 GB na osobę i nie ma problemu ze współedycją,
    synchronizacją itd ale za pojemność przy dużej rotacji plików nie
    ręczę :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?