    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Date: Sun, 4 Jun 2017 23:28:17 +0200

    On 6/4/2017 10:39 PM, Mario wrote:
    > uważam że Allegro jest podłą
    > platformą do robienia zakupów elementów elektronicznych dla kogoś kto
    > zawodowo zajmuje się produkcją urządzeń elektronicznych.

    Skąd się tu wzięło zawodostwo ;) Nigdzie o tym nie piszę.

    > Ty do tego
    > doszedłeś teraz.

    Zawodowo kupuje w sklepach typu TME. Kiedy muszę mieć konkretny rezystor
    konkretnego producenta. Ale prawda jest taka że czasem magazyny TME
    swiecą pustkami, szczególnie jak trzeba dostać coś mniej wtypowego jak
    np jakiś uC. Czasem nie masz wyjścia jak pójśc na bazar bo tylko tam
    dostanę to od ręki. No i polować na okazje ktore czasem się trafiają.

    > Ale mimo tego nadal uważasz, że zakupy w renomowanych
    > sklepach online-owych mają mnóstwo wad powstrzymujących cię od zakupów
    > tam.

    Nie, nie powstrzymują. Odrzucają. Ale robie je na codzień.
    Przypuszczalnie jak w poprzednich dyskusjach nie rozumiesz problemu. To
    że ktoś robi zakupy na allegro nie oznacza że nie robi gdzie indziej. Ja
    robie tu i tu. Problemem jest to że jakośc allegro gwałtownie spadła a
    nie że TME jest lepsze od bazaru.

    > Czyli wolisz nadal kupować na allegro.

    Czasem, szczegolnie jak okazuje się że tme ma ten sam kontroler jakieś
    7x drożej. Niestety rzeczywistośc jest taka ze kupuje się tam gdzie
    jest. Np. swego czasu zakup uC SAM7 był możliwy tylko w TME, za
    bandyckie pieniądze. I płaciłem bo zakup poza PL oznaczał 7x więcej za
    przesyłkę :/