  • Data: 2017-06-04 23:18:04
    Temat: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/4/2017 10:58 PM, Mario wrote:
    > W jakim banku, bo chyba wszystkie już zlikwidowały wirtualne karty.

    ING.

    > A poza tym boisz się podawać CVV zaufanej instytucji finansowej, a nie
    > boisz się podawać przypadkowym sprzedawcom?

    Nie podaje za często. CVV ma aliexpress oraz google. Jeśli dodam kilka
    innych firm trace kontrolę i sens CVV.

    > Nie wiem o co chodzi o przelew doładowujący. Możesz zrobić taki przelew
    > ale będzie trwał. Możesz pewnie zrobić go szybko przez PayU ale to chyba
    > bez sensu.

    Wręcz przeciwnie, to jest najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia
    bezpieczeństwa. Bo nikt poza Tobą nie zna autoryzacji do konta. CVV to
    jakiś rodzaj autoryzacji pozwalający na przelewanie bez wiedzy
    wlaściciela. To nie jest dobrze.