    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Date: Sun, 4 Jun 2017 22:51:19 +0200

    > A tu się akurat nie zgodzę. Paypal nie pozwala na doładowanie pieniedzy
    > w sekundy. Ich metoda z przelewaniem na konto w jakimś banku ma takie
    > same wady jak elixir.

    Nie wiem co to znaczy doładowanie :) Ja zamiast doładowywać konto w
    sekundy, po prostu robię płatność w sekundy. Mam podpiętą pod PayPala
    kartę kredytową. PayPal jest dla mnie po prostu buforem oddzielającym
    moją kartę od sprzedawców. We wspomnianym TME można też płacić przez
    PayU, ale był okres czasu gdy jedyną płatnością błyskawiczną był PayPal
    i tak mi pozostało.

    > Naiwny jesteś ;)

    Myślisz że nie podeślą ci elementów które poszły pod inny adres? Zresztą
    to jest dość idiotyczne. Musiałbyś ty zrobić zamówienie i nie zauważyć
    adres wysyłki jest obcy. Trochę to mało realne bo szanse na wcześniejsze
    wykrycie jest duże.

    > Jesli "hacker zhackuje bank" i znikna pieniądze z twojego konta to *TY*
    > masz problem. Bo musisz kupic jedzenie dla dzieci a przeciez "reklamacja
    > trwa". Bez wątpienia po 4 tygodniach pieniądze się pojawią, ale co sie
    > nauczysz żebrać to twoje. Przypadek autentyczny z mojej okolicy.

    No ale to nie powstrzymuje ludzi od korzystania z banków. Co do
    potencjalnego zhackowania twojego konta na TME i wysłania zamówienia pod
    inny adres to jest to dla mnie zagrożenie wybitnie teoretyczne. Niby
    można, ale jakoś nikt się na grupie nie żalił, że został tak zrobiony. A
    zagrożenie że zostaniesz zrobiony w trąbę przez sprzedawce na Allegro
    jest jak najbardziej realne i występuje przy każdym zakupie.

    --
    pozdrawiam
    MD