    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Allegro się popsuło
    Date: Wed, 31 May 2017 02:40:56 +0200

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:592d9b3f$0$5149$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja bym to inaczej ujął, na allegro sprzedają właśnie ci sprzedawcy pod
    > których ta platforma sie ostatecznie przekształciła -
    > taki wielki bazar z chłamem...

    Coś jak warszawski "Wolumen". Pomijam już to, że zwłaszcza w dni powszednie
    warzywa, owoce, nabiał i mięso też się zdarza, w weekend też są... ale niech
    sobie będą, w sumie, jak pojadę nakupować scalaków, to żonie do obiadu mogę
    2 kilo pomidorów kupić i kilo ziemniaków, nie wychodząc z targowiska, a
    potem parę kontrolerów, dwa trafa i scalaki tym sterujące. Ale teraz, no,
    jak ostatnio tam nabywałem... może się coś znów zmieniło? Chyba z połowę
    targowiska, to a-la-ruskie-klamoty, mydło i powidło, trochę kojarzące mi się
    z hasłem, że przylepia się gówno do okrętu i woła "płyniemy". Najgorsze, że
    chłam już zaczyna lądować w pawilonach... Weźmy taki pakiet śrubokręt &
    "bity" do niego, za niedużą nawet cenę. Panie, magnes nawet ma. I było by
    cacy, gdyby ostrze niektórych, nie gięło się pod naciskiem paznokcia... w
    ogóle niehartowane.

    I w ogóle, Allegro spsiało i psieje nadal. Nie mogą pojąć, że jak szukam np.
    UL1901, czy enkodera szesnastkowego, to ch.j mnie interesują "wspaniałe
    buty", czy "przepiękny sweterek dla dziewczyny" (bo "nie mamy czego szukasz,
    ale może się zainteresuje..." PINDOL mnie interesują takie propozycje), jak
    Wrzuta, szukałem piosenki Renaty Danel "Mężczyzna z mojego biura", a tu mnie
    zarzygało hiphopami, heavymetalem i innymi, równie do szukanego kawałka
    podobnymi pozycjami, jakieś 1500 sztuk, gdzie oczywiście, rzeczonego kawałka
    nie było. Na szczęście zdobyłem, dziś pewnie bym zerżnął z Chomikuja (MP3
    mają dziurę, że da się za darmo). To pewnie Allegro... może by sprawdzić,
    czy się znów komuś nie sprzedali? Kiedyś, upieprzali za spam. Ale kiedyś,
    przy kolejnym spamie, odpowiedzieli mi w mentalnym stylu "ch.j nas to
    obchodzi, bujaj wory, spam jest dobry". Ale, oczywiście, w innych
    serwisach... Nie muszę włączać A., aby wiedzieć, co ostatnio tam
    przeglądałem. Chyba zacznę na potęgę przeglądać sexgadżety i wszelkie
    możliwe lewizny. Gemiusy i PBI dawno odfiltrowuję.

    PS. Okno otwarte, żaby nawijają, aż pogłos idzie, miły koncercik :) Chociaż
    jeden sympatyczny akcent życia w mieście... Ach, jeszcze drugi, słowiki drą
    się na działkach, aż też niekiedy echo idzie. Miła nocka :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.