    Date: Tue, 30 May 2017 21:16:23 +0200
    From: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Allegro się popsuło

    On 2017-05-30 18:48, Sebastian Biały wrote:

    > To *są* sklepy. Mają często normalne strony, fizyczną lokalizację itp.

    No są, ale stawiam tezę, że fizyczny/wirtualny sklep ma powiedzmy
    standart A, a na allegro działa filia w standarcie B (gorszym dla jasności).
    Na poparcie tej tezy mam malutki przykład (nie musiałem szukać); pewne
    szczególne tranzystory stosowane w aplikacjach wzmacniaczy audio,
    oryginałów ze świecą szukać (już nie produkowane) Firma X a jakże nagle
    ma (jakoś poprzednio nie zauważyłem by handlowali akurat takimi
    częsciami) na allegro, na sklepie NIE.
    Co się stanie jeżeli to podróby, jak myslisz, które skojarzenie
    pozostanie w umysłach wiekszości klientów:
    1- Firma X sprzedała mi podróbę
    2- Zostałem oszukany na Allegro

    Dowód że opcja 2 ma kolosalną przewagę zawarty jest wprost w tytule
    wątku ;-)

    Konkludując: "Wystawiając "na bazarku" stoisko z własnym szyldem(nie
    rzucajacym się zbytnio w oczy) z towarem II jakości i obsługiwane przez
    praktykantów minimalizujemy straty wizerunkowe do akceptowalnego
    minimum. Przy tym czym większy bazarek tym lepiej.
    Tak dalej zapamietasz czy hipermax to był czy hipermix, a zapamientasz
    miasto-siedzibę płacąc "pajsru"...

    > To że sa na allegro daje pewną smialość w przypadku pomyłki, zawsze
    > możesz pokłucić się w obecności pracownika, istnieją jakieś szczątkowe
    > formy odzyskania pieniędzy.

    Eee

    O praktykantach wspomniałem ;-)

    > Nie zgadzam się, ponado obserwuje to od początku tego roku. Wczesniej
    > statystyka wyglądala na normalną. Coś się stało i nie wiem do końca co.

    No przecie pisałem - zniszczono system komentarzy,
    Ktoś wspomniał że to fajnie bo nie będzie bał się odwetowców od
    sprzedawców, no i co napiszesz po takiej pomyłce że "nie polecasz".
    za to dotychczasowe historyjki wyczyszczono, swoista abolicja
    Hulaj dusza piekła, co ja, IPN-u, też nie, historii nie ma!

    Włodek