    Date: Sun, 24 Mar 2013 18:40:21 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Acer TravelMate 7320 + dysk SSD

    W dniu 24.03.2013 17:40, JoteR pisze:

    > Linuksiarskie gadanie,

    a tak się starałem żeby nie użyć słowa na "L". JAk Ty mnie wypatrzyłeś?

    > mam gdzieś zarchiwizowany Twój post z pmtg, w
    > którym dobrowolnie się przyznałeś, że masz laptopa z Windows bodajże XP
    > na pokładzie. Poniżej też się niebacznie demaskujesz ;->
    to właśnie ten laptop. teraz windows jest na wyjmowalnym dysku, ale
    zostawiłem, jakby jakiś telefon stary trzeba było przeflaszować...:)

    > ToMaszsu, czy nam się podoba czy nie, 10 GB na Windows XP jest stanowczo
    (...)
    więc napisałem że się nieznam. Zejdź prosze zemnie i pomóż facetowi,
    który chce wydać ponad 100zł na kabelek i z 300 na dysk. to spowoduje
    50% wzrost ceny lapka!

    > ... ukradkiem, żeby koledzy nie widzieli ;->

    ja naprawdę nie jestem fanatykiem. nie myje rąk po użyciu XP, ale jak
    nie muszę to nie ruszam..
    ToMasz