    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Acer TravelMate 7320 + dysk SSD
    Date: Sun, 24 Mar 2013 17:40:01 +0100

    "ToMasz" napisał:

    > zaraz mnie Joter napadnie,

    Oczywiście, albowiem moim ulubionym zajęciem jest czyhanie w ciemnym
    zaułku Usenetu i jak tylko jakiś Linuksiarz się wychyli zza winkla - jebut
    go drągiem bez łeb ;->

    > ale napiszę to co muszę. nie używam windowsa,

    Linuksiarskie gadanie, mam gdzieś zarchiwizowany Twój post z pmtg, w
    którym dobrowolnie się przyznałeś, że masz laptopa z Windows bodajże XP na
    pokładzie. Poniżej też się niebacznie demaskujesz ;->

    > mnie wtyczki pasowały, wiec dysk zadziałał. pratycja systemowa ma 10
    > giga,
    > przegrana metodą zaznacz, kopiuj, idź na kawe na 15 minut, zamień dyski
    > miejscami,
    > ciesz się życiem.

    ToMaszsu, czy nam się podoba czy nie, 10 GB na Windows XP jest stanowczo
    za krótko, jeśli chcesz o tym pogadać, zapraszam na stosowną grupę. Poza
    tym, czymś tę docelową partycję trzeba założyć (alignment!), ustawić jako
    aktywną i dopilnować, żeby przekopiowały się również zbiory ukryte, nie
    pogubiły się prawa dostępu i powiązania (dotyczy Windows Vista wzwyż).
    IMHO lepiej zaprząc do tego jakieś oprogramowanie, darmowe lub pojawiające
    się często na Giveaway (Paragon, Macrium, EaseUs), umożliwiające
    utworzenie medium startowego bazującego na jakimś (tak, tak!) minilinuchu
    ;->

    > Mało tego, boot manager połapał się że oryginalny, acerowski windows
    > jest tam gdzieś na tym drugim dysku i można go uruchomić.

    ... ukradkiem, żeby koledzy nie widzieli ;->

    JoteR