  • Data: 2012-01-20 20:47:33
    Temat: Re: [OT] ACTA
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

    PO - oszuści i dupowłazy UE/USA
    PIS - jak wyżej
    SLD - złodzieje
    PSL - bezpłciowa partia
    RPP - PO v.2
    PJN - zlepek wszystkich
    KNP - JKM ośmieszany specjalnie w mediach, bo jest anty UE (czyżby nadzieja?)
    PD - zlepek wszystkich
    PK - jestem męski szownista (według wymysłu feministek)
    PPP - szczerze mówiąc nie znam
    PR - zlepek wszystkich
    SRP - grupka ludzi, którzy do polityki dostali się "bokiem"
    UPR - słabo kojarzę tą partię
    UP - jak UPR
    Zieloni - ekoterroryści

    Tak ja widzę partie polityczne. Żeby nie było - w ostatnich wyborach nie
    głosowałem na KNP.