-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 24 Jul 2012 12:31:12 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] 4x4 UAZ
References: <juj1nf$c6a$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<jujrrg$let$1@mx1.internetia.pl>
<f...@g...com>
<juke28$vgr$1@mx1.internetia.pl>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <t...@b...softax.pl>
Lines: 54
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1343125802 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1298 83.18.189.42:38145
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2460527
[ ukryj nagłówki ]Iguan_007 wrote:
> Bartek,
>
> Piszesz o seryjnym Suzuki i porownujesz do "jakiegos sensownego v6" wlozonego
> w UAZie.
>
> Oba samochody seryjnie sa beznadziejne na autostradzie. To fakt. A nawet jak
> wlozysz wieksze silniki to nadal pozostaje wysoki srodek ciezkosci, terenowe
> zawieszenie czy takie sobie hamulce. Czy wsadzisz to v6 czy nie, na
> autostradzie pogromca szos nie bedziesz.
>
> Nie zgadzam sie z Toba co do slabych wlasciwosci terenowych Suzuki. Nawet
> seryjny 1.3 na reduktorze pozwala wszedzie wjechac.
To generalnie prawda z jedną uwagą o czym niżej
> Naprawde nic nie trzeba
> "gazowac", chyba ze tak naprawde masz na mysli jakies rajdy na szutrowych
> drogach gdzie liczy sie przyspieszenie. Ja mam na mysli przeprawy. Niska masa
> pojazdu, krotkie zwisy nadwozia, wielkosc samochodu sprawiaja ze w niczym
> wiekszym pojazdom nie ustepuje (oczywiscie nie mowimy tutaj o komforcie).
Lekkim niepozornym autkiem typu Samuraj czy już zupełnie niepozorna i też lekka
Niva (torchę większa i bardziej komfortowa ale trudniejsza w przeróbkach) często
bez problemu wjeżdża (i przejeżdża!) się tam gdzie duże i ciężkie grzęzną
natychmiast.
Ale duży wygrywa gdy są koleiny / rowy. Po prostu gdy na kołach 31" (nie mówiąc
o fabrycznych 27-28") stoi się na "gruchach" to większy na kapciach 35" czy 37"
po prostu przejedzie, nie mówiąc już o "zmotach-potworach" na zwolnicach i
kółkach 40".
> Raczej watpie zeby ten seryjny UAZ byl pod jakims wzgledem lepszy. Obie
> konstrukcje nowoczesnoscia nie grzesza ale nawet przy Suzuki ten UAZ to
> archaik.
>
> A jesli mowimy o modyfikowaniu pojazdow to jednak czesci do Suzuki sa
> wszedzie, latwo dostepne. Zestawy do podnoszenia zawieszenia, zderzaki pod
> wyciagarke czy tez czesci zamienne sa dostepne od reki, bez kombinacji.
> Piszesz o wkladaniu wiekszych silnikow, cieciu nadkoli itd. Moim zdaniem przy
> amatorskim zastosowaniu terenowki to troche nieporozumienie. Po co ladowac
> pieniadze w modyfikacje archaicznego UAZa jesli mozna je zaoszczedzic i
> kupic cos lepszego. Zanim zmienisz silnik, zawieszenie czy hamulce pewnie juz
> kosztowo bedziesz na poziomie wczesnego Wranglera czy Patrola.
Eeee, ale tu głównym celem OP, jak rozumiem, jest sama zabawa w przerabianie.
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.12 12:22 Iguan_007
- 24.07.12 13:08 PK
- 24.07.12 13:38 Albercik
- 24.07.12 14:25 to
- 24.07.12 14:19 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 14:37 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 15:07 KiloSierra
- 24.07.12 15:40 GR001
- 31.07.12 12:38 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=