-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!postnews.google.com!gl
egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] 4x4 UAZ
Date: Mon, 23 Jul 2012 17:11:08 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 76
Message-ID: <a...@g...com>
References: <juj1nf$c6a$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<jujrrg$let$1@mx1.internetia.pl>
<f...@g...com>
<juke28$vgr$1@mx1.internetia.pl>
<b...@g...com>
<jukkfp$pfg$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 101.171.170.149
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1343088669 17276 127.0.0.1 (24 Jul 2012 00:11:09 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jul 2012 00:11:09 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jukkfp$pfg$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=101.171.170.149;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
User-Agent: G2/1.0
X-Received-Bytes: 4533
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2460498
[ ukryj nagłówki ]Bartek,
>> Piszesz o seryjnym Suzuki i porownujesz do "jakiegos sensownego v6" wlozonego w
UAZie.
>Piszę o suzuki i uazie i możliwych jego modyfikacjach
Nie, porownujesz zmodyfikowanego UAZa do seryjnego Suzuki, cytuje:
"W UAZa wsadzone sensowne V6 - daje radę, mimo znacznie większej masy.
Większy moment obrotowy na niskich obrotach - i lepiej się w kiepskiej
przyczepności wyzbierać, niż gazowanie 1.3 benzynki jak z UNO, bo na
małych obrotach zdycha, a na wysokich wyje i zaraz zrywa przyczepność."
>> Oba samochody seryjnie sa beznadziejne na autostradzie. To fakt.
>No chyba większość terenówek będzie beznadziejna na autostradzie, choćby
z powodu ogumienia, to się prowadzi jak ponton.
Duzy LC czy Patrol idealnie sie jako autostradowe "cruisery" nadaja. UAZ czy Suzuki
raczej sie nie nadaja. O to mi chodzilo.
>> Nie zgadzam sie z Toba co do slabych wlasciwosci terenowych Suzuki.Nawet seryjny
1.3 na reduktorze pozwala wszedzie wjechac. Naprawde nic
nie trzeba "gazowac", chyba ze tak naprawde masz na mysli jakies rajdy
na szutrowych drogach gdzie liczy sie przyspieszenie.
>No to znów się rozbijamy o to, co wątkotwórca chce z tym robić -
lansować się, jeździć po polu, robić przeprawy albo długie wyprawy, czy
szybkie i brutalne rajdy.
Suzuki jest bardzo dobrym samochodem terenowym, pomimo mniejszego silnika. W niczym
temu nieszczesnemu UAZowi nie ustepuje. Czesci do modyfikacji jest wiecej do Suzuki
niz do UAZa. Wiec niezaleznie czy ktos bedzie chcial sie "lansowac" czy jezdzic na
"szybkie I brutalne rajdy" moze obydwa samochody jako baze wykorzystac. Suzuki wcale
nie jest rzadkoscia na rajdach wiec juz nie opowiadajmy bajek ze sie do tego nie
nadaje.
>Nie bez powodu prędzej czy później kończy się
zmotą (albo kończy się kasa), bo nie ma auta uniwersalnego, którego by
nie można ulepszyć w którąś stronę.
Oczywiscie ze nie ma. Mimo wszystko ja osobiscie wolalbym bawic sie w modyfikacje
Suzuki niz UAZa. Rzecz gustu.
>> A jesli mowimy o modyfikowaniu pojazdow to jednak czesci do Suzuki sa wszedzie,
latwo dostepne. Zestawy do podnoszenia zawieszenia, zderzaki pod wyciagarke czy tez
czesci
>Tylko że zrobić coś w UAZie, przy użyciu spawarki i tego co jest na
najbliższym złomowisku - to nie problem, bo miejsca dużo, a wszystko
toporne i solidne. A w suzuki to już troszkę trzeba się nagłówkować, jak
wcisnąć,
Wiesz, nie obraz sie ale mysle ze troche fantazjujesz. Czesci ze zlomowiska i tak
wiecej znajdziesz dla Suzuki niz UAZa. I czego to konkretnie nie mogles przyspawac do
Suzuki a mogles do UAZa? Ludzie tak samo robia potwory z Suzuki jak I z UAZa. Nie ma
z tym zadnego problemu jesli ktos chce sie bawic w modyfikacje. A to ze tego
nieszczesnego duzego silnika pod maske nie wepchasz nie czyni z niego gorszej
terenowki. Naprawde, przy reduktorze silnik to nie wszystko.
Pozdrawiam,
Iguan
-
Iguan007
Sezon caly rok:
http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.12 03:31 BartekK
- 24.07.12 04:09 Iguan_007
- 24.07.12 12:31 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 12:22 Iguan_007
- 24.07.12 13:08 PK
- 24.07.12 13:38 Albercik
- 24.07.12 14:25 to
- 24.07.12 14:19 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 14:37 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 15:07 KiloSierra
- 24.07.12 15:40 GR001
- 31.07.12 12:38 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=