eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[OT] 4x4 UAZRe: [OT] 4x4 UAZ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] 4x4 UAZ
    Date: Mon, 23 Jul 2012 14:55:48 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <b...@g...com>
    References: <juj1nf$c6a$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <jujrrg$let$1@mx1.internetia.pl>
    <f...@g...com>
    <juke28$vgr$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 101.171.170.149
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1343080637 32361 127.0.0.1 (23 Jul 2012 21:57:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jul 2012 21:57:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <juke28$vgr$1@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=101.171.170.149;
    posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
    User-Agent: G2/1.0
    X-Received-Bytes: 2941
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2460494
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartek,

    Piszesz o seryjnym Suzuki i porownujesz do "jakiegos sensownego v6" wlozonego w
    UAZie.

    Oba samochody seryjnie sa beznadziejne na autostradzie. To fakt. A nawet jak wlozysz
    wieksze silniki to nadal pozostaje wysoki srodek ciezkosci, terenowe zawieszenie czy
    takie sobie hamulce. Czy wsadzisz to v6 czy nie, na autostradzie pogromca szos nie
    bedziesz.

    Nie zgadzam sie z Toba co do slabych wlasciwosci terenowych Suzuki. Nawet seryjny 1.3
    na reduktorze pozwala wszedzie wjechac. Naprawde nic nie trzeba "gazowac", chyba ze
    tak naprawde masz na mysli jakies rajdy na szutrowych drogach gdzie liczy sie
    przyspieszenie. Ja mam na mysli przeprawy. Niska masa pojazdu, krotkie zwisy
    nadwozia, wielkosc samochodu sprawiaja ze w niczym wiekszym pojazdom nie ustepuje
    (oczywiscie nie mowimy tutaj o komforcie). Raczej watpie zeby ten seryjny UAZ byl pod
    jakims wzgledem lepszy. Obie konstrukcje nowoczesnoscia nie grzesza ale nawet przy
    Suzuki ten UAZ to archaik.

    A jesli mowimy o modyfikowaniu pojazdow to jednak czesci do Suzuki sa wszedzie, latwo
    dostepne. Zestawy do podnoszenia zawieszenia, zderzaki pod wyciagarke czy tez czesci
    zamienne sa dostepne od reki, bez kombinacji. Piszesz o wkladaniu wiekszych silnikow,
    cieciu nadkoli itd. Moim zdaniem przy amatorskim zastosowaniu terenowki to troche
    nieporozumienie. Po co ladowac pieniadze w modyfikacje archaicznego UAZa jesli mozna
    je zaoszczedzic i kupic cos lepszego. Zanim zmienisz silnik, zawieszenie czy hamulce
    pewnie juz kosztowo bedziesz na poziomie wczesnego Wranglera czy Patrola.

    Pozdrawiam, 
    Iguan 


    Iguan007   
    Sezon caly rok:   
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: