  • 1. Data: 2011-02-10 11:36:27
    Temat: ORANGE jak gdzie ktory
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    Prosba do zorientowanych w temacie/w ofercie Orange o pomoc.

    Chce dzwonic mozliwie najtaniej lub za darmo na numer abonamentowy w Orange.
    Codziennie i dluzej.

    Szukam jak to zrobic, przegladam taryfy POP, ONE, i GO (prepaidy).
    Czy ONE i usługa
    "1200 minut do 3 numerow w Orange za 6pln/30dni"
    jest najtanszym mozliwym wyborem?
    Troche niepokoi mnie koniecznosc doladowania, w tej teryfie 1zł to jeden dzien:
    50pln = 50 dni.

    Z gory dziekuje za sugestie i pomoc.
    Strachu S.

  • 2. Data: 2011-02-10 12:39:07
    Temat: Re: ORANGE jak gdzie ktory
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 10.02.2011 12:36, Strachu S. wrote:
> [...]
    > jest najtanszym mozliwym wyborem?
    > Troche niepokoi mnie koniecznosc doladowania, w tej teryfie 1zł to jeden dzien:

    nie wiem jak w One, ale w POP doładowanie 50zł wystarcza na 90dni
    Marx

  • 3. Data: 2011-02-10 12:47:57
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > jest najtanszym mozliwym wyborem?
    > Troche niepokoi mnie koniecznosc doladowania, w tej teryfie 1zł to jeden

    np. Nowe Orange Go ładujesz za 100 zł masz wychodzące 5 m-cy i wybierasz
    usługę POGADAJCIE SOBIE max. 3 numery - będziesz miał 60 dni gadania do
    bólu. Aby aktywować promocję, wystarczy wysłać niewykorzystany 14-cyfrowy
    kod doładowujący oraz numery telefonów wybranych osób w Orange pod bezpłatny
    numer 910

    --=olo=--

  • 4. Data: 2011-02-10 13:54:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 13:47:57 +0100, --=olo=-- wrote:

    >np. Nowe Orange Go ładujesz za 100 zł masz wychodzące 5 m-cy i wybierasz
    >usługę POGADAJCIE SOBIE max. 3 numery - będziesz miał 60 dni gadania do
    >bólu.

    Ale to nadal 50zl miesiecznie.
    No chyba zeby tak srodki sprzedawac przez allegro.

    w POP mozesz za 6 zl (4 na populacja.pl) kupic pakietowa znizke na
    miesiac - Ty i 3, 3gr/min.
    Jesli wygadasz cale 1000 minut to co prawda znow kwota sie robi
    30+4 zl, ale przy mniejszych sie oplaca.

    Ewentualnie - zmienic taryfe na GO, doladowac za 100zl, po dwoch
    miesiacach przejsc na POP, kupic pakiet, znow przejsc na GO itd :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-02-11 10:33:43
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    w popie jest promocja 1000 minut do wszystkich w orange za 10 zl, dzial to
    niestety tylko 14 dni jak ktos umiarkowanie gada to mu wystarcza :)