-
1. Data: 2012-07-02 14:26:53
Temat: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
Od: Animka <t...@w...pl>
Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj
ponownie później.
To jakaś paranoja. Nie mozna wysłać ani reklamacji ani zapytania chociaż
jestem zalogowana.
--
animka
-
2. Data: 2012-07-02 19:05:40
Temat: Re: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2012-07-02 14:26, Animka pisze:
> Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj
> ponownie później.
>
> To jakaś paranoja. Nie mozna wysłać ani reklamacji ani zapytania chociaż
> jestem zalogowana.
Chciałem dzisiaj z Orange On-Line wysłać zgłoszenie reklamacyjne, bo z
początkiem lipca nie pojawiła się nowa pula bezpłatnych 30 SMS-ów do
wykorzystania. Próbowałem wysłać przez formularz po zalogowaniu na
koncie, ale "nie szło". Poza tym zginęło gdzieś archiwum poprzednich
wysłanych zgłoszeń. No to wysłałem z konta mailowego @orange.pl
podpisując się imieniem i nazwiskiem. Po 2,5 h dostałem SMS-em info, że
na maila przyszła odpowiedź z BOK. Zaglądam na skrzynkę e-mail
@orange.pl przez panel Orange On-Line a tam:
>
Dziękuję za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informuje, że abyśmy
mogli szczegółowo sprawdzić sytuację na Pana koncie, niezbędne będzie z
Pana strony podanie następujących danych:
- Imię, nazwisko, adres i PESEL zarejestrowanego Właściciela
- numer telefonu, którego sprawa dotyczy
- kod PUK (w przypadku numeru na kartę, który nie jest zarejestrowany)
Dane te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi drogą
poczty elektronicznej.
>
Niech ich jasny ch... strzeli, jeśli nie mogą ustalić kto do nich wysyła
mail z konta. Nota bene minęło już regulaminowych 30 dni, w których
mieli się ustosunkować do poprzedniego zapytania.
Może czas znowu ich do UKE zakapować? W dupie mają własny regulamin.
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
-
3. Data: 2012-07-03 11:46:27
Temat: Re: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
W dniu 02.07.2012 19:05, Krystek pisze:
> W dniu 2012-07-02 14:26, Animka pisze:
>> Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj
>> ponownie później.
>>
>> To jakaś paranoja. Nie mozna wysłać ani reklamacji ani zapytania chociaż
>> jestem zalogowana.
>
> Chciałem dzisiaj z Orange On-Line wysłać zgłoszenie reklamacyjne, bo z
> początkiem lipca nie pojawiła się nowa pula bezpłatnych 30 SMS-ów do
> wykorzystania.
pojawia się tylko 10
> Niech ich jasny ch... strzeli, jeśli nie mogą ustalić kto do nich wysyła
> mail z konta. Nota bene minęło już regulaminowych 30 dni, w których
> mieli się ustosunkować do poprzedniego zapytania.
>
> Może czas znowu ich do UKE zakapować? W dupie mają własny regulamin.
zażądaj rekompenstaty, w postaci 100 darmowych smsów . dadzą Ci
ToMasz
-
4. Data: 2012-07-11 17:25:29
Temat: Re: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2012-07-03 11:46, ToMasz pisze:
> zażądaj rekompenstaty, w postaci 100 darmowych smsów . dadzą Ci
Co jak co, ale potrafią przyznać się do własnych błędów. Przyznali, że
był problem, przeprosili i dodali mi gratis, za "szkody moralne" i
niemożność korzystania z usługi dodatkową rekompensatę w postaci
zwiększonej pulu SMS-ów do zużycia. W sumie to szczęście w nieszczęściu,
bo niewykorzystane SMS-y nie przechodzą na kolejny okres...
K.
--
http://www.krystek.art.pl/