  • 41. Data: 2009-11-26 16:08:13
    Temat: Re: OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Sprawdza się w polsce od dawna i skutecznie - w każdej dziedzinie
    > gospodarki. A stado baranów i tak głosuje na tych samych albo podobnych
    > ludzi.
    > Więc znaczy że tego chce.
    albo ze nie ma na kogo glosowac bo ci ktorzy sa do wyboru nadaja sie
    wylacznie do widel w oborze
    --
    Robert CyberM

  • 42. Data: 2009-11-26 16:27:14
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > zgadza się co z tego że jakąś strone zablokuje zdjęcie wyślą sobie ludzie
    > mailem

    TORa! TORa! TORa! :)
    I jak to będzie blokowane, jeśli się pojawi parę tysięcy serwerków?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 43. Data: 2009-11-26 19:58:52
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > albo ze nie ma na kogo glosowac bo ci ktorzy sa do wyboru nadaja sie
    > wylacznie do widel w oborze
    do wyboru są Ci którzy mają szanse. co do ostatnich 7 słów masz racje.

  • 44. Data: 2009-11-26 19:59:32
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > TORa! TORa! TORa! :)

    tor dawno jest przejęty przez agentów. to było proste.

  • 45. Data: 2009-11-26 20:06:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "b...@n...pl" <b...@n...pl> writes:

> [...]
    > szybkiego blokowania witryn, które są dla służb niewygodne. Wyciekło
    > zdjęcie agenta? No problem, zgłaszamy stronę do UKE do zablokowania.

    Bez zartow, to nierealne, nie do takich (powaznych) zastosowan.
    Zastosowania niepowazne sluzb nie interesuja.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 46. Data: 2009-11-26 20:07:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    b...@n...pl wrote:

> [...]
    > agenta? No problem, zgłaszamy stronę do UKE do zablokowania.
    > Niekorzystny artykuł? No to blokujemy. UKE ma blokować, a nie

    Z dzisiejszego przeglądu twittera:

    ABW proponuje, by art.179a PT rozszerzyć o treści znieważające symbole
    narodowe RP lub innego państwa sojuszniczego

    Prokuratoria Generalna me "pewne wątpliwości", czy art. 179a jest zgodny
    z konstytucją.

  • 47. Data: 2009-11-26 20:08:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

    > to co to za gówno? autorzy ich softu/hardware nie słyszeli o algorytmach
    > O(log N)?

    Kwestia scalakow pewnie.

    > to zrobią ci co mają takie gówno (większość dużych) bunt i zarządają
    > przepisów o dopłaty, a dopłaty wezmą wszyscy.

    Nie wiem od kogo. Raczej nie od "Gierka".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 48. Data: 2009-11-26 21:21:19
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Mon, 23 Nov 2009 11:48:52 +0100, Paweł Rohde

    >No to wyślij swoją wersję ustawy na podany adres.
    >Sensowne IMHO z naszego punktu widzenia było by gdyby "administracja
    >zapewniała środki i pokrywała koszty", a takiego czegoś na 101% nie będzie.

    i jeszcze "zlacała uslugi teleinformatyczne małym firmom a nie tylko
    TP"

  • 49. Data: 2009-11-26 22:26:38
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Sprawdza się w polsce od dawna i skutecznie - w każdej dziedzinie
    > gospodarki. A stado baranów i tak głosuje na tych samych albo podobnych
    > ludzi.
    > Więc znaczy że tego chce.

    to nie ma znaczenia - nie ma doskonałych ludzi

    piękne idee spotykają się z rzeczywistością i po sprawie

    Darek

  • 50. Data: 2009-11-27 06:44:00
    Temat: Re: OPERATORZY mali mniejsi i wi?ksi - PISZCIE
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > i jeszcze "zlacała uslugi teleinformatyczne małym firmom a nie tylko
    > TP"

    kumple zawsze będą zlecać kumplom