-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o4tvs6$8kh$1@node1.news.atman.pl>
<5872f7d7$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<o5073u$tlj$1@node2.news.atman.pl> <o50s6d$5pj$1@node1.news.atman.pl>
<o52col$vsq$1@node2.news.atman.pl>
<5874c275$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<58756899$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<5876011c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: ON zimą
Date: Wed, 11 Jan 2017 12:17:38 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 170110-1, 10.01.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 50
Message-ID: <587613a2$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1484133282 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 89.72.242.154:1814
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3487
X-Received-Body-CRC: 2074172422
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597068
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5876011c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:58756899$0$641$6...@n...neostrada.
pl...
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>>> Zalezy ktorego. 2-3 lata temu w okolicach Zakopca w nocy miejscami do
>>>>> -38 spadalo. Orlenowy ON przy -27 w trakcie jazdy zamarzal. Statoilowy
>>>>> zimowy nie mial tego problemu,
>>
>>>>Zwykły czy arktyczny?
>>>>A może oni mają tylko ten drugi?
>>
>>> Tak buduja marke sugerujac ze maja doskonale zimowe paliwo ... ale czy
>>> naprawde, czy sprzedaja zimowy z Orlenu ... ktoz to wie.
>
>>Co to za róznica, kto wyprodukował paliwo sprzedawane przez Statoil.
>>Ważne, że spełnia parametry deklarowane przez sprzedawcę.
>
> Niby racja, ale jak to "zwykly ON" z Orlenu, to wszedzie mozna taki kupic
> :-)
Rence opadajom. Sam pisałeś, że ORLEN produkuje kilka rodzajów zimowego ON.
Na innych stacjach można kupić ten zwykły do -20, albo Verva do -20. Statoil
może hurtowo kupować Ekodiesel Ultra klasa 2 do -32 (arktyczny), dodawać
swoje dodatki i sprzedawać jako Statoil Arktyczny.
Potzrebujesz zimowy ON, kupujesz paliwo gdziekolwiek. Potrzebujesz
arktyczny, kupujesz na Statoil. Albo na innej stacji, która chwali się, że
ma arktyczny. Lotos ma czasem swój bardzo dobry arktyczny, który wygląda jak
woda.
>
>>> A moze by tak na bezczelnego o atest paliwa poprosic ? :-)
>>Co w tym jest takiego bezczelnego?
>
> Zobaczyc ten napis "Orlen" i moze jeszcze nazwe produktu :-)
No i? To nie jest żadna tajemnica, że koncerny paliwowe mające swoje stacje
benzynowe kupują hurtowo paliwo u koncernów paliwowych mających lepszą cenę
hurtową na danym terenie. Około 3/4 paliw sprzedawanych w Polsce pochodzi z
polskich rafinerii, czyli głównie z ORLENU i LOTOSU. Pozostałe są
importowane od WSZYSTKICH sąsiadów.
Taka sama sytuacja jak kupujesz opony niby z Dębicy, wyprodukowane przez
zupełnie inną fabrykę w Turcji albo Anglii. Teraz handluje się markami
produktów, a nie produktami jako takimi.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.17 14:41 ąćęłńóśźż
- 11.01.17 14:42 ąćęłńóśźż
- 11.01.17 14:43 ąćęłńóśźż
- 11.01.17 15:10 z
- 11.01.17 15:12 J.F.
- 11.01.17 15:17 J.F.
- 11.01.17 18:07 Cavallino
- 11.01.17 18:09 Cavallino
- 11.01.17 18:50 e-Shrek
- 11.01.17 18:52 e-Shrek
- 11.01.17 18:56 Cavallino
- 11.01.17 19:12 J.F.
- 12.01.17 08:50 yabba
- 12.01.17 08:49 yabba
- 12.01.17 12:35 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=