  • Data: 2019-01-03 22:02:13
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .01.2019 o 20:44 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >A czemu zwróciłeś uwagę na różnicę w cenie cukru? :-)
    >Czy sprawdzałeś też cenę oleju słonecznikowego/rzepakowego, mąki,
    >mleka, ziemniaków, soli, pieprzu, chemii gospodarczej, konserw
    >itp? - może na tych artykułach było lepsze przebicie?

    Niemieckie proszki to od dawna maja swoich zwolennikow, i ponoc nie
    bez podstaw.

    Akurat wszyscy trąbili, ze cukier strasznie podrozal, i trudno tego w
    sklepie nie zauwazyc.

    O ile pamietam to bylo jakos tak, ze bodajze w Australii byla powodz,
    zbiory przepadly czy byly zagrozone, i na gieldach zrobila sie panika.
    A cos mi chodzi po glowie, ze Europa mial nadprodukcje cukru i spore
    zapasy.

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,522,10045516,10045516
    ,Unia_opodatkuje_zapasy_cukru_.html

    Widac tak skutecznie walczyli, ze gieldowa panika odbila sie na
    polskich sklepach ... a na niemieckich nie...

    J.