eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyON - pytanie laikaRe: ON - pytanie laika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfe
    ed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx
    02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Wed, 04 Dec 2013 19:39:33 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ON - pytanie laika
    References: <l7kbo4$b8s$1@node2.news.atman.pl>
    <529db62a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7kedl$364$1@news.dialog.net.pl>
    <529e1624$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7l5or$dbg$1@node1.news.atman.pl>
    <529e2108$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7l9h6$hec$1@node1.news.atman.pl>
    <529e3cec$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7lh8e$qc5$1@node1.news.atman.pl>
    <529e4e91$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <529f76e9$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1386182377 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 31.11.235.52:54858
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513380
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-04 03:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał:
    (...)
    >> Tyle że niekoniecznie chodzi o "byle przymrozek", ostatnich kilka lat
    >> było mroźnych z temperaturami poniżej -20.
    >> Co podczas jazdy oznacza jeszcze z 10 stopni mniej.
    >>
    >> A na takie warunki zwykły olej zimowy zdecydowanie nie wystarcza,
    >> nawet arktyczny nie daje rady, trzeba go wspomagać odpowiednimi
    >> specyfikami.
    >
    > Jak paliwo nie zamrznie ci jak stoisz

    ON to raczej nie zamarza - najwyżej woda filtrze paliwa.

    > i nie zrobi sie kaszka w baku, to jak
    > juz odpalisz ruszysz i pojedziesz, to ci w czasie jazdy raczej nie
    > zamarznie.

    Z tym jest różnie - możesz zapalić, pojechać i po drodze korki
    parafinowe zakończą radosną podróż.

    > Chyba ze mróz przywali jak w pojutrze :)

    To też jest zdradliwe - masz -20 w mieście i jedziesz w trasę.
    Grzałki w baku to posiadają raczej ciężarówki, ale część nowszych
    osobówek posiada podgrzewanie elektryczne w filtrach paliwa - np.
    Avensis T22. Systemy z VW (podgrzewanie tylko powracającym paliwem)
    jakoś mnie nie uratowały przed świetnym paliwem zimowym z Shell-a.
    Teraz VW też już chyba stosuje podgrzewanie elektryczne, ale to
    nadal nie ratuje przed badziewnym paliwem w trasie.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: