eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyON - pytanie laikaRe: ON - pytanie laika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ON - pytanie laika
    Date: Wed, 4 Dec 2013 11:00:35 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 34
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <l7kbo4$b8s$1@node2.news.atman.pl>
    <529db62a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7kedl$364$1@news.dialog.net.pl>
    <529e1624$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7l5or$dbg$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <re97kcmh02zi$.cg3u293ll337$.dlg@40tude.net>
    <0...@b...poznan.pl> <l7mhuh$q4g$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1386154835 11326 79.173.47.194 (4 Dec 2013 11:00:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2013 11:00:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513264
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail nic_tu_nie_ma@po_czta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No nie do końca. Kaszka się robi, kiedy temperatura przekroczy punkt
    > zablokowania zimnego filtra. Mętnienie oznacza, że drobiny parafiny
    > zaczynają już się wytrącać. Tutaj jest to opisane:
    > http://maciejmikula.pl/2011/11/temperatura-metnienia
    -czyli-czego-nie-po
    > wiedzial-tobie-sprzedawca-oleju-napedowego/
    >
    Zapewne zależy to od rodzaju silnika.
    Ja w prostych dieslach nigdy nie miałem problemu z paliwem w temperaturze
    powyżej -20.
    W ogole rzadko mi sie to zdarzało zeby paliwo zamarzło ale zdarzało sie.
    Raz nawet kilkanascie lat temu zamarzlo mi w trasie w starym poczciwym 207D
    ale od poczatku ciezko mu sie jechało, myslałem ze sie przepcha jak paliwo
    sie troche ogrzeje, ale przejechałem jakies 50km, pewnie gdzies grudka
    staneła w przewodzie i koniec :(
    A tak to, jeżeli juz był problem to raczej w ogole nie odpalił.
    Jak juz odpalił to jechał.

    Ale tak jak pisze - to byo kilkanascie lat temu - moze obecnie jest lepiej.


    Z ciekawostek - jakies 10 lat temu przy duzych mrozach postanowiłem
    sprawdzic wieczorem czy odpale bo autko stało kilka dni a rano miałem
    jechać.
    Odpaliłem bez wiekszego problemu, odsniezyłem auto itp. I to odsnierzenie
    było najwiekszym błedem bo rano juz nie odpalił. Strzelam, ze powłoka
    sniegu tworzyła jakas anty wiatrowo temperaturową osłone :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: