  • 21. Data: 2015-12-09 23:27:36
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Ropa jest tania... zawsze była.
    > Jaki % w cenie na stacji paliw to ropa?
    > To rząd nas okrada a Wy tu o jakichś Putinach i ISIS...

    Zdaje sie ze 25%.
    Ropa tania ale dolar drogi :(

  • 22. Data: 2015-12-09 23:27:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > hmmm, myślałem, że każdy, kto jest w internecie dłużej niż od
    > przedwczoraj zna to onetowe zawołanie :), a gdzie jak gdzie, ale na
    > usenecie, to same dinozaury...
    >
    > Poznań

    A gdzie w Poznaniu po 3,97?
    Bo tankuje na auchan ktora niby ma byc najtansza a tam ostatnio po 4,07-
    4,12.

  • 23. Data: 2015-12-09 23:33:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Budzety krajow arabskich opieraja sie na eksporcie ropy. Arabia Saudyjska w
    przeciagu roku wydala 1/10 rezerw dolarowych. Sa opinie ze w przeciagu maksymalnie
    dziesieciu lat bedzie bankrutem o ile ropa nie zdrozeje powyzej 80$ za barylke.
    Budzet Rosji tylko w polowie jest zalezny od eksportu ropy i gazu. W tej chwili sa
    1/4 w plecy na ropie i gazie. Ale maja bardzo maly defict budzetowy i 350 miliardow
    dolarow rezerwy budzetowej. Dlatego pesymistyczne prognozy mowia o zmniejszeniu PKB
    Rosji w przyszlym roku o max 2%. Oni tanio pozyskuja rope i gaz. Przy 20$ za barylke
    beda jeszcze zarabiali na eksporcie ropy. Tania ropa zmusi ich do przestawienia
    gospodarki. Maja ogromne rezerwy w produkcji zywnosci. Juz sa w czolowce panstw
    eksportujacych zboza. Przy taniej ropie moga stac sie ogromnym producentem miesa,
    warzyw. Maja sprzyjajace ku temu warunki. Na pewno z powodu taniej ropy nie
    zbankrutuja. Jak juz chcesz sie o jakies panstwo martwic to martw sie o USA bo tam z
    powodu taniej ropy wplywy do budzetu tez spadly. Oplacalnosc wydobycia z platform na
    morzu jest sporo powyzej 60 dolcow za barylke. Gaz z lupkow warto produkowac tez
    powyzej pewnej ceny. Duzo wyzszej jak wbicie na Syberii rury w ziemie. Martw sie o
    Arabie Saudyjska i innych sprzedawcow ropy ktorych budzet w stu procentach zalezy od
    ceny ropy i ubytkow w kasie nie maja czym zastapic.

    Rosja nie jest w stanie wyprodukować nawet marchewki bo 80% wsadu to
    importowane nawozy i środki produkcji. Do tego dodchodzą rozsypujące się
    rurociągi. Za chwilę będziesz sobie mógł wbijać te rury na Syberii, co
    wcale proste i tanie nie jest, tak nic Ci nie pomoże bo nie będzie jak
    tej ropy i gazu przetransportować.

    O rosnących wydatkach na zbrojenia nie wspomnę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2015-12-10 00:15:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ich nie lubisz to sie ciesz. Po co mieli uprawiac marchewke jak za jedna barylke
    kupowali wagon marchewki. Teraz im bedzie warto uprawiac marchewke. Jak zaczna
    uprawiac to nawet jak ropa by jakims cudem zdrozala to nie zaorza pol z marchewka.
    Martw sie o arabow bo oni wody nie maja i przyciagali sobie bryly lodu co z lodowcow
    odpadly.

  • 25. Data: 2015-12-10 00:33:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    marchewka. Martw sie o arabow bo oni wody nie maja i przyciagali sobie bryly lodu co

    jakoś by chcieli tylko nie mogą. Popatrz sobie jak wzrosły ceny
    podstawowych towarów, które niby zawze były rosyjskie. Marchwi, cebuli,
    kaszy, kartofli.

  • 26. Data: 2015-12-10 01:17:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakos w potfelu nie zauwazylem zeby zarcie zdrozalo albo stanialo. Wiesz ze litr byle
    jakiej butelkowanej wody z biedronki kosztuje teraz tyle co litr ropy? Slyszales zeby
    rosja importowala wode zeby ludzie nie umierali bo nie maja wody do picia? Rosja
    miala by problem jak by rzad nie byl w stanie zapewnjc obywatelom bezpieczenstwa i
    jak by ludzie z glodu umierali. W Rosji jak na razie francuski szampan zdrozal. I
    wiekszy z tym ma problemm rzad Francji niz Rosji.

  • 27. Data: 2015-12-10 07:36:44
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    > Wiesz ze litr byle jakiej butelkowanej wody z biedronki kosztuje teraz
    tyle co litr ropy?

    ktoś cię oszukuje przynosząc ci zakupy. Na pewno litr wody w biedrze nie
    kosztuje 3,97zł.

    Łukasz

  • 28. Data: 2015-12-10 09:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >U mnie dzisiaj 3,97, wpisujcie miasta!
    >:)

    Gdzie ?
    W Wroclawiu w tanim zaglebiu 4.40-4.50. Drogi jak nigdy.
    W "normalnych" stacjach tyle samo.

    J.

  • 29. Data: 2015-12-10 09:39:22
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 23:27, Budzik pisze:
    > Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > A gdzie w Poznaniu po 3,97?
    > Bo tankuje na auchan ktora niby ma byc najtansza a tam ostatnio po 4,07-
    > 4,12.

    Napisałem Poznań? Oczywiście, chodziło mi o Wrześnię :) Jak tu jeżdżę,
    to wszystko traktuję jak jedno hehe, tak jak Trójmiasto.

    Na 2 stacjach. Jakiś noname na wjeździe i na Lotosie bardziej w centrum.

  • 30. Data: 2015-12-10 09:50:57
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Gdzie ?
    > W Wroclawiu w tanim zaglebiu 4.40-4.50. Drogi jak nigdy.
    > W "normalnych" stacjach tyle samo.

    We Wrocku w Oszołomie przy autostradzie widze 4.14