  • 101. Data: 2015-12-17 14:14:36
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 13:28, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ja w miescie tylko tankuje przy Auchan przy Wola Parku bo jeżdżę tam na
    > zakupy. Taniej z Auchan to jest tylko w Lomiankach ale trzeba tam bywac
    > w okolicy.

    Ja zazwyczaj tankuję na BP Jerozolimskie 200/201 bo mam blisko do tego
    dochodzą punkty payback, kiedyś pojechałem specjalnie zatankować do Wola
    Parku to straciłem 1.5h na dojazd i powrót :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 102. Data: 2015-12-17 16:08:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.12.2015 o 11:37, twistedme pisze:

    > Jak tam sytuacja? :) Na mojej stacji 3,79...

    Dzięki Tobie w drodze powrotnej zatankowałem za 3,89 na Lotos Optima we
    Wrześni.
    W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

  • 103. Data: 2015-12-17 16:24:41
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 16:08, Cavallino pisze:

    > Dzięki Tobie w drodze powrotnej zatankowałem za 3,89 na Lotos Optima we
    > Wrześni.
    > W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

    A to się cieszę, że pomogłem.

    Tak, tak ta optima, też ma w miarę tanio, to taki minilotos z kioskiem,
    coś pomiędzy normalną stacją, a samoobsługą. Dzisiaj jak jechałem mieli
    za 3,81.

  • 104. Data: 2015-12-18 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dzięki Tobie w drodze powrotnej zatankowałem za 3,89 na Lotos Optima we
    > Wrześni.
    > W Poznaniu bez zmian - 4,17 na Emila.

    A ja tez dwa ostatnie tankowania na lotosie zrobiłem, tyle ze w Wagrowcu -
    dzis po 3,83 była.
    Co ciekawe, autko spala jakies 0,2-0,3l mniej niz na paliwie z auchan.
    Moze przypadek, moze efekt placebo (bo mam wrazenie, ze kultura pracy tez
    odrobine wyzsza) a moze nie. Zobacze jak bedzie szło dalej.

    Na auchan swadzim - 3,99

    W Poznaniu tanio na pegasie/pegasusie (gdzies przy rondzie obornickim) - mi
    nie po drodze, ale kiedys spotkałem kierowce ktory mówił, ze tylko tam
    tankuje, ze niby woza paliwo z niemiec, ze lepsze :). Nie wiem ile w tym
    prawdy.

  • 105. Data: 2015-12-18 07:38:26
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-18 o 00:00, Budzik pisze:
> [...]
    > nie po drodze, ale kiedys spotkałem kierowce ktory mówił, ze tylko tam
    > tankuje, ze niby woza paliwo z niemiec, ze lepsze :). Nie wiem ile w tym

    Ja mówiąc szczerze jeżdżąc ponad 10 lat tankowałem na wszelkich
    możliwych stacjach i w sumie miałem 2x sytuację, że bezpośrednio po
    zatankowaniu odnotowałem dziwne zachowanie auta. Dodawałem gazu, a
    obroty spadały, prawie gasł, trwało to kilka sekund i potem już było ok.

    Było to dwa razy w przeciągu jednego miesiąca zaraz po zatankowaniu na
    konkretnej stacji. Konkretnie to nieistniejącej już Neste w Gdyni. Auto
    zwyczajna benzyna 1.6 Xsara Picasso. Później parę razy znów tam
    tankowałem i nic się nie działo. Kilka razy dałem się namówić i z
    ciekawości tankowałem na Shellu vpower i jakoś specjalnie nie widziałem
    różnicy i tego magicznego "ale mniej panu spali" (Zawsze tankuję do
    pełna, żeby nie było, że dolałem 2 litry :))

    Teraz ma od roku diesla i też tankuję przeważnie na tej taniej stacji i
    nie ma żadnych problemów (chociaż na lokalnym forum ma bardzo złą
    opinię), tankowałem też superhiper ON z shella, bp i poważnie, auto
    jedzie tak samo :) Różnice w spalaniu nieodczuwalne.

    Nie wiem, czy mam szczęście, czy jestem na tyle tępy, że nie potrafię
    zauważyć tej "wyższej/niższej kultury pracy"?

  • 106. Data: 2015-12-18 11:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

> [...]
    >
    > Nie wiem, czy mam szczęście, czy jestem na tyle tępy, że nie potrafię
    > zauważyć tej "wyższej/niższej kultury pracy"?

    Zalezy jakie to auto.
    Ja wczesniej jezdziłem m.in dieslami w stylu 2,4D mercedesa, 1,9D w scudo,
    jumpy i expercie - do tych silników faktycznia mozna wlac cokolwiek i
    pojedzie zawsze tak samo.
    Magia starych dieslów :)

    Różnice widze a własciwie słysze w obecnym 2.0multijet fiata.

    Pomijma ze z wczesniejszych jedno tankowanie skonczyło się ogólnie bardzo
    niekulturalna praca i jakims dzwinym klekotaniem (ale bez wpływu na
    spalanie). Ale to jedno na wiele, moze ze 100?
    A teraz wydaje mi się, że po prostu jest troche lepiej. Ten silnik ma
    czasami takie cos, ze tak jakby zawory albo wtryski warczały, klekotały -
    nie wiem jak to nazwać.
    Najczesciej przy przyspieszaniu na 2,3 biegu, trwa to moze pol sekundy.
    Po zatankowaniu na lotosie zdarza się to o wiele rzadziej.
    Ale przyznaje ze próbka na razie była mała (jakies 1000km) wiec to troche
    gdybanie.
    Zobaczymy jak to bedzie wygladalo dalej.

  • 107. Data: 2015-12-19 20:02:46
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > nie po drodze, ale kiedys spotkałem kierowce ktory mówił, ze tylko tam
    > tankuje, ze niby woza paliwo z niemiec, ze lepsze :). Nie wiem ile w tym

    Pegas fakt, że "tania" stacja, tylko ja się trochę boję czy takie
    niszowe placówki nie mają liczników w dystrybutorach podkręconych bo się
    trochę naczytałem, np. Artus.
    A paliwko chyba nadal będzie tanieć bo ropa juz po 36$. Dodatkowo
    złotówka trochę się umocniła i miejmy nadzieję, że to będzie stały trend :)

  • 108. Data: 2015-12-20 17:54:59
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-19 o 20:02, Czesław Wiśniak pisze:

    > A paliwko chyba nadal będzie tanieć bo ropa juz po 36$. Dodatkowo
    > złotówka trochę się umocniła i miejmy nadzieję, że to będzie stały trend :)

    3,69 :)

  • 109. Data: 2015-12-20 18:51:23
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > 3,69 :)

    Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

  • 110. Data: 2015-12-20 18:55:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.12.2015 o 18:51, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ja dzisiaj 95Pb tankowałem po 3,99

    Gdzie jeszcze sprzedają Pb?

    --
    Czarek