  • Data: 2014-07-23 09:39:35
    Temat: Re: ON
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-23 08:19, collie pisze:

    > dodatki,
    >
    > Tak z ciekawości spytam: jakim cudem widzisz, że paliwo pieni się na dnie
    > zbiornika, po wlaniu 2-3 litrów? Piana wychodzi wlewam, czy po prostu
    > przyświecasz sobie zapałką, by zobaczyć pianę w zbiorniku?

    Od początku, od baaardzo dawna mi sie nie zdarzyło wjechać na stację z
    pustym zbiornikiem. Tak więc nie nalewam "od dna". W odpowiedzi - piana
    dochodzi do wlewu, jest widoczna, pewnie gdyby "pistolet" nie odbijał to
    zaczęłaby wypływać na zewnątrz. Nie miałeś nigdy takiego przypadku przy
    nalewaniu ON?