  • Data: 2014-10-08 18:02:16
    Temat: Re: OMG!
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.10.2014 17:47, Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:134069428.20141008172405@pik-net.pl.invalid...

    > Nie znam się na sztuce, ale nie wykluczałbym, że jakieś dzieła zrobione
    > byle czym nie są w cenie.

    To nie tak działa. Pierwszy obraz namalowany końskim łajnem
    będzie sensacją, pod warunkiem, że zrobi to znany artysta,
    a przynajmniej znany w kręgu artystów (może być "dobrze
    zapowiadający się").
    Merda d'artista poszło za przyzwoite pieniądze, ale jeśli ja spróbuję
    to skopiować, choćby i z ładniejszą puszką, sukcesu nie osiągnę.

    Cześć 'bohomazów' nie jest artystyczną fuszerką, bo w jakiś
    sposób odnosi się do historii (tej nowszej) sztuki czy aktualnych
    trendów. Tylko jest to zupełnie nieczytelne dla ludzie nie siedzących w
    tym dość mocno. I zawsze może paść zarzut, że to tylko kółko wzajemnej
    adoracji mówiące sobie nawzajem "Twój obraz jest świetny, sprzedaj go za
    10^n" ;-) Ale on pada wszędzie. Na psf parę osób to samo mówi
    o nauce ;-)

    Ale ja się nie znam, ledwo przekroczyłem 50%:
    http://www.buzzfeed.com/jenlewis/quiz-can-you-tell-t
    he-difference-between-modern-art-and-art

    ;]

    pzdr
    bartekltg