  • Data: 2012-04-14 12:55:08
    Temat: Re: OGŁOSZENIE było: 2N06L13 jest: naprawa ECU
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby dlaczego nie zrobisz tego sam?

    nie jestem elektronikiem, nie mogę się przecież "doktoryzować"
    z każdej czynności.

    > http://www.thedieselstop.com/forums/attachments/f50/
    5854d1260415542-detailed-ficm-repair-procedure-ficm_
    repair_procedure.pdf

    > http://www.google.ca/url?sa=t&rct=j&q=ficm%20repair&
    source=web&cd=6&ved=0CIEBELcCMAU&url=http%3A%2F%2Fww
    w.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DVSQ9lxr2oN4&ei=E_CIT-6xN
    eTm0QG27ZjCCQ&usg=AFQjCNFkgFX8JQP1fD3ZXaabdLigYKnJaQ
    &cad=rja

    > http://powerstrokedenver.com/wp-content/uploads/2011
    /10/FICMVoltage.pdf

    > Mosfet 2N06L13 nie jest az tak krytyczny, mozesz go podmienic
    > zastepczym o podobnych lub lepszych parametrach np. 2N06L09 (tych mam
    > kilka- nowe lecz wbudowane w uklady SMD).

    to mi odsprzedaj,
    albo się skuś na te parę złotych za naprawę, jeżeli nie masz DG
    to możemy pomyśleć o jakichś innych warunkach realizacji.