  • Data: 2012-04-14 06:41:11
    Temat: Re: OGŁOSZENIE było: 2N06L13 jest: naprawa ECU
    Od: Phish Head <u...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Apr 2012 13:09:30 +0200, "PM" <x...@w...pl> wrote:

    >witam
    >
    >jako, że z nabycia/wymiany tranzystora 2N06L13
    >narazie nic nie wyszło.
    >to może ktoś będzie chętny i przedstawi inną ofertę?
    >np:
    >"usługa diagnostyki i oszacowania kosztów (możliwości) naprawy"
    >a następnie
    >"usługa naprawy"
    >
    >sprawa dotyczy modułu sterowania wtryskiem
    >z takimi oto oznaczeniami.
    >AMZ2AL12 silnik powerstroke 6.0L D1 Ford
    >EN100 160306 0321835
    >5WY7248/04
    >1845117c5
> [...]

    A niby dlaczego nie zrobisz tego sam?

    Zapoznaj się z tymi zródlami:

    http://www.thedieselstop.com/forums/attachments/f50/
    5854d1260415542-detailed-ficm-repair-procedure-ficm_
    repair_procedure.pdf

    http://www.google.ca/url?sa=t&rct=j&q=ficm%20repair&
    source=web&cd=6&ved=0CIEBELcCMAU&url=http%3A%2F%2Fww
    w.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DVSQ9lxr2oN4&ei=E_CIT-6xN
    eTm0QG27ZjCCQ&usg=AFQjCNFkgFX8JQP1fD3ZXaabdLigYKnJaQ
    &cad=rja

    http://powerstrokedenver.com/wp-content/uploads/2011
    /10/FICMVoltage.pdf

    Mosfet 2N06L13 nie jest az tak krytyczny, mozesz go podmienic
    zastepczym o podobnych lub lepszych parametrach np. 2N06L09 (tych mam
    kilka- nowe lecz wbudowane w uklady SMD).
    Musialbys odnalezc przyczyne nadmiernego przegrzania tego trannzystora
    do stopnia wytopienia go z ukladu.

    e marcus