eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetOCZ zbankrutowałRe: OCZ zbankrutował
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: OCZ zbankrutował
    Date: Wed, 12 Feb 2014 01:59:29 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <ldeh25$uab$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lda8k0$e01$1@pippin.nask.net.pl> <ldcell$s6h$1@usenet.news.interia.pl>
    <52f9cd30$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1392166789 31051 193.238.180.163 (12 Feb 2014 00:59:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Feb 2014 00:59:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <52f9cd30$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1233482
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-11 08:11, z pisze:
    > W dniu 2014-02-10 23:43, qwerty pisze:
    >
    >> Po co w dzisiejszych czasach gwarancja?
    >
    > Akurat w dzisiejszych czasach jest bardziej potrzebna niż kiedyś.
    > Urządzenia są tak konstruowane żeby psuły się zaraz po gwarancji a nie
    > działały 10 lat. Dlatego mądry konsument ;-) dopłaca parę groszy żeby
    > mieć 5 lat gwarancji a nie 2. Zawsze taniej chociaż jest wbrew wpychanym
    > nam do mózgów teoriom o napędzaniu konsumpcji. :

    Dobrze, że nie dokupiłam gwarancji, bo całkiem bym wyszła na dudka.
    Fagor Mastrecook upadł i nie realizuje gwarancji, jego serwis na
    Górczewskiej tylko za pieniążki, albo przez sklep (w moim przypadku
    internetowy-dziadoski).
    Sklep mi gwarancji nie chciał zrealizować, bo dla nich rzekomo za drogo
    160 zł, a ja nie miałam zamiaru płacić za naprawę bubla (kuchenka
    gazowo-elektryczna) i poszłam do Federacji Konsumentów. Tam mi dali
    jakiś druk, który wypełniłam i zaniosłam do tego lipnego sklepu
    internetowego AGD (mały pokoik, 2 biurka). Przysłali mi jakiegoś swojego
    hurtownika, który pod kuchenką gaz mi wyreglował (ale nie podpisał
    żadnego pustego miejsca w gwarancji). Nawet się nie przedstawil. Pies go
    ganiał. Ciasto już się pięknie upiekło, ale po zamknięciu gazu i trzech
    blokadach (zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu) czuje strasznie gaz,
    gdzieś zza kuchenki. Chyba wszystkie papiery kuchenki (ksero) prześlę do
    tego Masterkooka, może ktoś się zlituje i sie tym zajmie, pomomo iż jest
    likwidator. Mam jeszcze rok gwarancji. Wcześniej nie miałam czasu
    zajmować się piecykiem gazowym, nawet mi na myśl nie przyszło, że może
    być aż taka wada. Po roku dopiero wzięłam się za pieczenie. (wtedy schab
    się piekł 2 godziny, ciasto się piekło 2 godziny). Mam jeszcze dylemat z
    pokrywą kuchenki. Powyłaziła jakaś czarna farba spod szarego, a myłam
    gąbką z płynem do mycia naczyń. Sklep mi nie chce pokrywy wymienić. Oni
    chyba ludziom jakieś buble przez ten internet sprzedają. Sklep się
    nazywa HIDBox na Batorego 18. Glatego muszę wysłać pismo do tego
    upadającego Mastercooka.



    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: