  • 21. Data: 2011-09-14 23:22:33
    Temat: Re: OCZ Vertex 3 / Agity 3 / Solid 3 (BSOD)
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    marfi wrote:

    > Dlaczego cache wyłączyć? Ja ustawiłem kilka lat temu cache FF oraz
    > TMP/TEMP na RAMdysk (FF Portable również na RAMdysku).

    zapedzilem sie, nie polecam tego wszystkim, w przegladarkach
    mam ustawione uzywanie tylko ramu na cache, skutek ten sam a
    mniej grzebania, oczywiscie to juz ustawienie ktore zalezy od
    posiadanego lacza

  • 22. Data: 2011-09-15 06:02:27
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    On 09/14/11 19:53, Rafał Łukawski wrote:
    > Vertex 2 ma dwa wcielenia na roznych ukladach pamieci. w tej chwili nie
    > pamietam liczb, nanometrow itp. (na tomshardware jest test porownawczy).
    > na starszych ukladach (generalnie produkcja 2010) v2 jest wyraznie
    > szybszy od v2@2011 /inne uklady pamieci flash/

    Żeby było jeszcze weselej, różni się też dostępna dla użytkownika
    pojemność (niższa w nowszych modelach).

    pozdrowienia,
    shadow