  • 31. Data: 2016-11-01 19:12:32
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No cały ten KNF.
    > Jak widać ubezpieczyciele robią to co każę (tzn. rekomenduje).

    i cisze się, że KNF, jeszcze, jest. Inaczej miałbyś rozwalony cały rynek
    bankowo ubezpieczeniowy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2016-11-01 19:45:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 19:12, masti pisze:

    > i cisze się, że KNF, jeszcze, jest. Inaczej miałbyś rozwalony cały rynek
    > bankowo ubezpieczeniowy

    Co to znaczy rozwalony?
    Czy ten KNF nie jest przypadkiem emanacją całej zgrai lobbingowej?
    Czy on zrobił coś dla rynku który ma służyć obywatelom czy tylko ma
    pilnować aby kasa na kontach korporacji przybywała w nie mniejszym
    tempie niż dotąd?

  • 33. Data: 2016-11-01 19:49:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Co to znaczy rozwalony?

    jeżeli nie umiesz odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie

    to jak chcesz odpowiedzieć na resztę?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2016-11-01 19:59:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 19:49, masti pisze:

    > jeżeli nie umiesz odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie

    Czy rynek będący jedną wielką zmową cenową jest zdrowy i czy mam za to
    chwalić KNF pod niebiosa?
    Wyjaśnij niezorientowanemu który zadaje pytania skoro ustawiasz się w
    roli aroganckiego eksperta :-)

  • 35. Data: 2016-11-01 20:02:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Czy rynek będący jedną wielką zmową cenową jest zdrowy i czy mam za to
    > chwalić KNF pod niebiosa?

    oczywiście wolałbyś miec wolną amerykankę, każde TU z własnymi regułami,
    nieubezpieczonych sprawców wypadków itd?

    > Wyjaśnij niezorientowanemu który zadaje pytania skoro ustawiasz się w
    > roli aroganckiego eksperta :-)

    to poczytaj sobie do czego służy KNF i dlaczego tak bardzo PiS bronił
    SKOKów przed jego nadzorem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-11-01 20:21:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

> [...]

    oczywiście wolałbyś miec wolną amerykankę, każde TU z własnymi regułami,
    nieubezpieczonych sprawców wypadków itd?
    ---
    ... ryż na śniadanie i długie nogi

    Ubezpieczenia OC oczywiście nie muszą być w całości regulowane. Absurdalne
    jest w ogóle by je regulować ceną. Jakiś przekręt raczej.

  • 37. Data: 2016-11-01 20:25:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-31 o 12:45, r...@k...pl pisze:
    > Taką ojciec otrzymał nową propozycję kwartalną za silnik 1,4 we Wrocławiu :)
    > AXA (mBank)

    etam, wartość mojego auta wzrosła w tabelach do AC :)
    Toyota Avensis.

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2016-11-01 20:36:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-11-01 17:50, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/nu%C5%BC.html

    Dzięki, polski nie jest moim językiem ojczystym.

    Piotr

  • 39. Data: 2016-11-01 21:33:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Tuesday, November 1, 2016, 8:36:25 PM, you wrote:

    > Dzięki, polski nie jest moim językiem ojczystym.

    Ale ja Cię nie opieprzam, tylko informuję :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2016-11-01 22:36:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2016 o 18:49, Tomasz Pyra pisze:

    > No cały ten KNF.
    > Jak widać ubezpieczyciele robią to co każę (tzn. rekomenduje).

    Mi chodziło o kaganiec typu max. 20% składek na własne koszty.