  • Data: 2011-07-28 23:43:25
    Temat: Re: OC w TUZ?
    Od: "Rafal" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po kawie u multiagenta ubezpieczeniowego zawarłem umowę z Towarzystwem

    > Ubezpieczeń Wzajemnych (skrót o dziwo TUZ). Składka roczna za

    > OC+AC+Assistance wyszła niższa, niż samo golutkie OC w firmie następnej

    > w kolejce. Czy ktoś z szanownych Grupowiczów przećwiczył działanie  TUZ

    > w praktyce?

    jak "zawarłeś" to juz pozamiatane. ALe przeczytaj sobie dkładnie warunki ogólne
    (OWU) tego ubezp AC i assistance i zastanów sie co z tego wynika.Bo IMHO cudów
    nie ma i o ile w OC pal diabli, tylko cena istotna, to AC - zapewne masz
    moooooocno okrojone (mozliwe ze nawet brakuje jakichs głownych opcji jak
    kradziez lub szkoda częściowa w wyniku wypadku). NIe kieruj sie tym co agent
    gada, tylko tym co tam jest napisane - unikniesz byc moze niespodzianek w
    przyszłości, a my - kolejnego utyskiwania ze ubezpieczyciele oszukują

    PS
    tez jestem na etapie selekcji ubezpiczycieli, mam ustalony minimalny zestaw
    opcji i pokrytych ryzyk i o ile ceny "z reklam" bywają atrakcyjne, to za
    totalnego golca (w AC oczywiscie). Jak to sie dozbroi, to ceny są juz mooocno
    porównywalne między ubezpiczycielami