  • 11. Data: 2013-03-16 14:35:24
    Temat: Re: OC porównywarka...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org>

    > Wspolczuje.

    Na ile Ty swoje wyceniasz ? I jak to jest, że przy tym chce Ci się tutaj
    pisać ?

  • 12. Data: 2013-03-16 15:34:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 16 Mar 2013 15:35:05 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Te, cieć. Nie pytałem o listę witryn internetowych tylko porównywarkę.
    > Może chciałeś jakąś mądrość ludową wyłożyć, ale Ci nie wychodzi.

    skoro ktoś sobie zadał trud i Ci je podał to dobre wychowanie nakazuje
    podziękować. Ale jak widać jest to dla Ciebie za trudne i wolisz innych
    obrażać. Ale cóż skoor dla Ciebie 20zł/h o kupa kasy to już rozumiem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-03-16 15:35:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

  • 14. Data: 2013-03-16 16:07:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > skoro ktoś sobie zadał trud i Ci je podał to dobre wychowanie nakazuje
    > podziękować.

    Za co niby miałbym Ci dziękować ? Nie pytałem o twoją listę i na razie mnie
    ona nie obchodzi. Podziękowałem temu, kto odpowiedział na moje pytanie,
    wystarczy.

    > Ale jak widać jest to dla Ciebie za trudne i wolisz innych
    > obrażać.

    "Buciki zawiązać ?". "Nie dziecko". To chyba twoje słowa.

    > Ale cóż skoor dla Ciebie 20zł/h o kupa kasy to już rozumiem.

    Nie wiem o co Ci chodzi. Chyba grupę pomyliłeś.

  • 15. Data: 2013-03-16 16:08:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 14:16, John Kołalsky pisze:

    > Ale wiesz, że 2h mojego szukania to te 40zł o które mi wzrosło ?

    Nie, nie wiem.
    Po pierwsze nie wiem, że ci wzrosło o 40 zł, bo tego nie napisałeś.
    Po drugie nie znałem twojej stawki godzinowej.
    Przepraszam.
    Nie napisałeś też, że potrzebujesz _wyłącznie_ porównywarki
    (poprzestałbym na pierwszym linku, bo jeśli opłacało ci się sprawdzić,
    to właśnie porównywarka), tylko napisałeś, że chcesz poznać ceny w
    innych zakładach.

    ...i ty mnie też.
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2013-03-16 16:19:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 16 Mar 2013 16:07:03 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Za co niby miałbym Ci dziękować ?

    a gdzieś o tym pisałem?

    > Nie pytałem o twoją listę i na razie
    > mnie ona nie obchodzi. Podziękowałem temu, kto odpowiedział na moje
    > pytanie, wystarczy.

    ciekawa forma podziękowań. Widocznie ja to jakiś niedzisiejszy jestem

  • 17. Data: 2013-03-16 16:40:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Nie, nie wiem.
    > Po pierwsze nie wiem, że ci wzrosło o 40 zł, bo tego nie napisałeś.

    To ile według Ciebie można zejść ze stawki 271zł, którą podałem ?

    > Po drugie nie znałem twojej stawki godzinowej.

    A twoja inna jest ? Według Ciebie, do ilu można zejść ze stawki 271zł i ilu
    to godzinom szukania odpowiada ?

    > Przepraszam.
    > Nie napisałeś też, że potrzebujesz _wyłącznie_ porównywarki

    W temacie co stoi ?

    > (poprzestałbym na pierwszym linku, bo jeśli opłacało ci się sprawdzić, to
    > właśnie porównywarka),

    Nie zauważyłem. Zauważyłem tylko, że adresy wskazują na witryny
    ubezpieczalni.

    > tylko napisałeś, że chcesz poznać ceny w innych zakładach.

    No chcę. Jakby ktoś napisał że płaci tyle a tyle to wiedziałbym, że mniej
    albo więcej i też bym osiągnął swój cel, ale nie widzę sensu mozolnego
    wpisywania danych w każdej ubezpieczalni bo musiałbym na to poświęcić ze 2h
    które są warte mniej więcej tyle ile mogę na niej zaoszczędzić, czyli
    wyszedłbym na zero.

    > ...i ty mnie też.

    Nie wiem o co Ci chodzi, ale przykro mi, że nie zrozumiałeś mnie. Nie wiem
    czyja to wina.

  • 18. Data: 2013-03-16 16:57:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a gdzieś o tym pisałem?

    Czy napisałeś cokolwiek na temat ?

    > ciekawa forma podziękowań. Widocznie ja to jakiś niedzisiejszy jestem

    Nie mam Ci za co dziękować