  • 41. Data: 2018-10-09 15:46:27
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: huri_khan <r...@o...pl>

    > Dopłać parę złotych do wariantu Platynowy i nie będziesz miał takich
    > dylematów.
    > Ja kiedyś miałem awarię 23 km od domu. Zadzwoniłem do ubezpieczyciela,
    > miła pani spytała gdzie stoję i powiedziała, że brakuje 7 km (to był
    > chyba Alianz i limit 30km) aby załapać się na holowanie z ubezpieczalni.
    > Za lawetę zapłaciłem 2 x więcej niż wynosiła dopłata do najwyższego
    > assistance. Od tamtej pory kupuję najwyższy wariant.

    I właśnie w takich przypadkach wychodzą różnice w cenach na polisach.
    Okazuje się że towarzystwo X jest tańsze od Y. Wchodzisz w szczegóły i
    okazuje się, że w X są limity. Dopłata za zniesienie tego limitu,
    którego nie ma w Y, powoduje że X jest droższe od Y

    Jeżeli do mnie dzwonią z propozycją AC to zawsze zadaję dwa pytania. Czy
    samochód zastępczy jest na cały czas naprawy (bez limitu dni) i czy
    naprawa w ASO.

  • 42. Data: 2018-10-09 17:08:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jest darmowa podwozka. Placi sie za nia w skladce. Lekarz na rejonie tez nie
    jest darmo.

  • 43. Data: 2018-10-11 15:18:36
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > To nie jest darmowa podwozka. Placi sie za nia w skladce. Lekarz na rejonie tez nie
    jest darmo.

    Miała być darmowa, okazuje się że jednak chyba nie jest. bo składka tego
    nie obejmuje. Z konowałem sytuacja analogiczna, nie dostanę się na
    "darmową" wizytę to muszę płacić extra.