    Date: Thu, 19 Sep 2013 18:26:25 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC+AC - jak zwykle różnice

    mam szkodę w unice 2 sierpnia. ich rzeczoznawca skontaktował się 1 dzień
    po terminie (7 dzień roboczy). spotkanie na jutro. oszacował wartość
    dość nisko, wrak dość wysoko. Po zastanowieniu, zasięgnięciu opinni
    blacharzy, innego rzeczoznawcy odpisałem że nie zgadzam się z tą wyceną
    i podałem argumenty dla czego. czekam na odpowiedź 3 tygodnie. Dzisiaj
    zadzwoniłem na infolinie, i okazało się że mają 30 TRZYDZIEŚCI dni na
    ustosunkowanie się do mojego pisma.

    Weźcie to pod uwagę wybierając ubezpieczenie.

    ToMasz