  • Data: 2011-11-03 16:38:31
    Temat: Re: OC
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AZ,

    Thursday, November 3, 2011, 4:14:56 PM, you wrote:

    > Roman bez obrazy ale czytasz co pisze? Napisalem ze jest wiele
    > oprogramowania do wyceniania uzywanych samochodow (z ktorych min.
    > korzystaja TU).

    Uważasz, że wycena wraków dla potrzeb TU ma cokolwiek wspólnego z
    wyceną rzeczywistej wartości?

    > Duzo rzeczy robie sam, ktorych jeszcze mi nikt nie zabrania ale do tego
    > wszystkiego to zmierza.
    > Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumiec o co mi chodzi. Kupujesz
    > samochod za wlasne pieniadze a na koniec okazuje sie, ze nie mozesz
    > z nim zrobic co chcesz. Wiec analogia z telewizorem jest letkozdupy.

    Nie możesz, bo zapewne nie masz na to warunków. A jeśli twierdzisz, że
    masz warunki, to zacznij to robić zawodowo.

    > Wyprodukowales procesor i plyte glowna? Szacun ;-)

    A Ty ile samochodów wyprodukowałeś od zera? Wielki piec do wytopu
    surówki gdzie postawiłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl