  • 31. Data: 2011-02-08 19:11:48
    Temat: Re: OBD2 to lipa?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 18:56, Karolek pisze:

    > Napisal posiadacz KTSa, ktory wydal 250zl na jakis interfejs z allegro,
    > aby polaczyc sie z beta co i tak mu nie wyszlo :D
    > Potrafisz mnie rozsmieszyc za kzdym razem :P

    Interfejs z allegro kosztował 150 zł, dałem stówkę więcej bo sprzedawca
    zapewnił że to nie jest chiński interfejs taki jak na allegro. Raz tylko
    udało mi się połączyć z samochodem i odczytać to co mnie interesowało,
    potem skończyła się gwarancja zanim zorientowałem się że nie da się już
    więcej tego użyć, bo nie chce łączyć się z żadnego kompa, nawet z kompa
    ze stałym COM a nie wirtualnym.

    Gdzie w tym mój błąd? Czekam na Twoją wypowiedź jakże twórczą,
    obiektywną i inteligentną (tfu!), jeśli potrafisz...

  • 32. Data: 2011-02-09 07:31:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 19:06, Filip KK pisze:

    > Rozumiem, że ubliżasz mi publicznie?

    Alez skad, nazywam cie po imieniu.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2011-02-09 07:33:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 19:11, Filip KK pisze:

> [...]
    >
    > Gdzie w tym mój błąd? Czekam na Twoją wypowiedź jakże twórczą,
    > obiektywną i inteligentną (tfu!), jeśli potrafisz...

    Juz ci kiedys napisalem, i nie mam zamiaru ci powtarzac skoro nie
    ogarniasz tematu.

    --
    Karolek

  • 34. Data: 2011-02-09 07:33:49
    Temat: Re: A co do mitsubishi [WAS] OBD2 to lipa?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Ciekawe czy w sądzie będziesz tak kozaczył.

    ROTFL :P
    Jeszcze tupnij nozka.

    --
    Karolek

  • 35. Data: 2011-02-10 23:55:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-09 07:31, Karolek pisze:

    > Alez skad, nazywam cie po imieniu.

    Moje imię inaczej brzmi.

  • 36. Data: 2011-02-11 07:04:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-10 23:55, Filip KK pisze:

    > Moje imię inaczej brzmi.

    Powiedzmy, ze to bedzie twoje drugie, albo trzecie, jak wolisz. :>

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2011-03-24 18:47:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Niestety ręczny "komputer" z interfejsem OBD-II (OBD2) nie zczytuje mi kodów z auta z
    OBD (OBD-I, OBD1).
    Ciut za stary rocznik auta (o pół roku).

    -----

    Message is no longer available on the server
    Outlook Express is unable to retrieve the requested message because the server
    no longer has the message available.

    a.. News servers regularly expire articles as they get older to make space
    available for newer articles.
    b.. IMAP servers can be accessed by multiple e-mail programs at the same
    time. If you are using two programs to access your
    mail the list of messages maybe out of date. Use the refresh command to update this
    list.

    Outlook Express