  • Data: 2009-09-01 20:49:45
    Temat: Re: O oszczędzaniu energii
    Od: "alburnus" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > No w=B3a=B6nie. Zauwa=BFy=B3am, =BFe przy uruchamianiu komputera jest tak=
    > i=20
    > specyficzny szumek, p=F3=BCniej zachowuje si=EA cicho.
    > Zastanawia mnie jeszcze to, =BFe jak dotkn=EA (w ka=BFdym czasie przy w=B3=
    > =B1czonym)=20
    > g=F3rnej obudowy to jest jaka=B6 wibracja, jakby jakiego=B6 silnika, a pr=
    > zecie=BF=20
    > tam na g=F3rze jest stacja cdrom i na og=F3=B3 w stanie spoczynku, bez p=B3=
    > yty.=20
    > Nie wiem co to mo=BFe by=E6. 2 wiatraki s=B1 z ty=B3u.

    Miałem kiedyś taki przypadek. Komputer umieszczony we wnęce biurka
    przeznaczonej właśnie na niego hałasował jak jasna cholera. Nic nie pomagało:
    czyszczenie wiatraczków, ich wymiana, zamiana karty grafiki na taką z pasywnym
    chłodzeniem. Pomogło dopiero podniesienie komputera o ok. 2cm za pomocą
    umieszczonych pod nim kawałków styropianu. Po prostu w pewnym położeniu
    rezonował z wnęką biurka, która zadziałała jak np. pudło w gitarze.

    alburnus