  • Data: 2009-08-31 00:08:06
    Temat: Re: O oszczędzaniu energii
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Ale nie przeanalizowali tego ani trochę.
    >
    > Każde urządzenie mechaniczne i elektryczne w momencie włączania
    > jest obciążone porównywalnie z n minutami pracy. Pytanie ile to
    > n wynosi. Ale ci też nie podają odpowiedzi...

    No właśnie. Zauważyłam, że przy uruchamianiu komputera jest taki
    specyficzny szumek, później zachowuje się cicho.
    Zastanawia mnie jeszcze to, że jak dotknę (w każdym czasie przy włączonym)
    górnej obudowy to jest jakaś wibracja, jakby jakiegoś silnika, a przecież
    tam na górze jest stacja cdrom i na ogół w stanie spoczynku, bez płyty.
    Nie wiem co to może być. 2 wiatraki są z tyłu.

    --
    animka