    Date: Tue, 16 Sep 2014 18:21:00 +0200
    From: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O mały włos...

    On 2014-09-16 17:13, Cavallino wrote:

> [...]
    .pl...

    > Skąd wniosek że nie zauważył?
    > Być może nie zauważył tylko że auta przed nim hamują i musiał się bronić
    > przed kolizją.

    Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy się zbliżam do przejścia, to jestem
    bardziej skupiony niż gdy jadę przez przysłowiowe "pole". Kierowca gdy
    dojeżdżał do pierwszego przejścia miał czas, żeby się skoncentrować
    zanim został "zaskoczony" przez samochody stojące na kolejnym. Jeśli
    faktycznie nie jechał za szybko, to tym gorzej o nim świadczy jeśli
    chodzi o zdolności percepcyjne. Mamy dwie możliwości: facet conajmniej
    przez kilka sekund nie kontrolował tego co się wokół niego dzieje albo
    jechał stanowczo za szybko (albo jedno i drugie).

    > Jakie znowu kilkanaście metrów?
    > Czemu nie kilkadziesiąt?
    >
    > Albo kilkaset?

    Ale dodawać umiesz? Tak? To dodaj długości samochodów stojących przed
    przejściem oraz odległość między nimi.

    --
    Tengu