-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news
.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 15 Sep 2014 21:09:10 +0200
From: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O mały włos...
References: <luqi8k$44d$1@news.vectranet.pl>
<5410d26a$0$2357$65785112@news.neostrada.pl> <lurfc9$rgd$1@dont-email.me>
<lurgr6$42n$1@node1.news.atman.pl>
<5413e204$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<541575fc$0$26852$65785112@news.neostrada.pl>
<5415816b$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<5415a5e2$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
<5415b1fb$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
<5415d23a$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<5415def4$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lv4n3d$7ok$1@node2.news.atman.pl>
<5415e346$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<lv6ur5$ef6$1@node2.news.atman.pl>
<541716d7$0$26849$65785112@news.neostrada.pl>
<lv77h8$n22$1@node2.news.atman.pl>
<54172fb4$0$26842$65785112@news.neostrada.pl>
<lv7cal$p3l$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lv7cal$p3l$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <5417395a$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 095160085017.police.vectranet.pl
X-Trace: 1410808154 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 95.160.85.17:64497
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544542
[ ukryj nagłówki ]On 2014-09-15 20:48, Shrek wrote:
> On 2014-09-15 20:28, Tengu wrote:
>
>> Owszem, zdarzało mi się zagapić w różnych, mniej lub bardziej
>> niebezpiecznych sytuacjach. Ale aż tak, żeby nie zauważyć _dwóch_
>> przejść dla pieszych jednego za drugim i przestrzelić hamowanie o
>> kilkanaście metrów to nigdy.
>
> Gwoli ścisłości, to on raczej dwóch przejść nie przestrzelił, bo
> zaliczyłby czołówkę.
>
Nie pisałem, że przestrzelił dwa przejścia (miedzy nimi jest więcej niż
kilkanaście metrów). Chodzi o to, że na przejściu należy zachować
ostrożność (zwłaszcza na takich z "Agatką") - kierowca przed hamowaniem
awaryjnym miał przecież to pierwsze przejście więc czasu na "zachowanie
ostrożności" miał dużo.
--
Tengu
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.14 17:13 Cavallino
- 16.09.14 17:14 Cavallino
- 16.09.14 18:19 Tengu
- 16.09.14 18:21 Tengu
- 16.09.14 19:00 Cavallino
- 16.09.14 19:05 Cavallino
- 16.09.14 19:31 Shrek
- 16.09.14 19:46 Tengu
- 16.09.14 19:46 Tengu
- 17.09.14 15:31 Zenowik6
- 17.09.14 17:00 Cavallino
- 18.09.14 01:20 Zenowik6
- 18.09.14 17:31 Cavallino
- 18.09.14 21:35 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=