  • Data: 2021-06-16 04:17:26
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >>> https://wiadomosci.onet.pl/slask/redziny-k-czestocho
    wy-7-latek-niemal-potracony-odpowiedza-rodzice-dziec
    ka/x04wzw3

    > Dlaczego? Widza trzy naruszenia przepisow, to robia trzy sprawy.
    > W dodatku powiazane - jak sie mlodzianowi wytlumaczy, ze przejscia sie
    > nie przejezdza, a pani ze skody ze przejscia sie nie zaslania, to
    > piesi dluzej pozyja :-)
    >
    > A jak sie jeszcze pochwala jaki wyrok dostal pirat, to moze i kierowcy
    > samochodow zwolnia. Dodawac, ze to za recydywe nie musza :-)

    No. A jak będą się skupiać na w sumie takich pierdach to pewnie w wolnym
    czasie, nawet i prywatnym tym chętniej zabiorą się za poważniejsze
    sprawy. Sąd rodzinny pewnie się też nudzi więc jak raz się z takiej
    sprawy ucieszy. A i dzieciakowi i rodzicom na pewno nie wystarczy, że go
    na pasach mało co nie rozmlaskało i potrzebuje sądu co by ten ich
    stosownie objaśnił. Przecież pouczenie policjanta, a nawet czterech, tu
    nie wystarczy.

    --
    Marcin