  • Data: 2021-06-11 09:26:37
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/06/2021 08:22, ToMasz wrote:
    > takim debilem. w tym kontekście - młody na hulajnodze, szczególnie na
    > tle dorosłych - jak najbardziej sam prosił się o śmierć. zachował zero
    > _samodzielnej_ ostrożności.

    Ostrożnie. Tego typu zachowania są powszechne wśród pieszych, młodych
    czy starych. Smochody się zatrzymują, wchodzimy spokojnym krokiem na
    przejście. Nie ma w tym nic dziwnego, to naturalne.

    Nienaturalne jest wyglądanie z za każdego samochodu czy ktoś go nie
    omija. To jest patologia.

    > opiekunowie wydali komendę - jedź  - więc
    > pojechał.

    Wydali ją słusznie. Być może jedyne co mogli ocenić to ryk jakiegoś
    silnika, narastający, ale takich odgłosów jest pełno i trudno go wiązać
    z ich sytuacją kiedy widzą że kilka samochodów zatrzymało się grzecznie
    i jest *bezpiecznie*.

    Powiem tak: zwyczajowo, jako osoba pierwsza przed przejściem, gapie się
    w lewe lusterko. Raz widząc rozpędzony samochód omijający mnie w
    podobnej sytuacji zatrąbiłem i ruszyłem agresywanie do przodu o metr,
    strasząc pieszego, co spowodowało że popukał się w głowę, nie wszedł na
    przejscie i nie został rozjechany. Kosztowało mnie to zostanie w jego
    oczach burakiem, co było nikłym kosztem wobec potencjalnego wypadku.
    Tutaj dziwie się troche pasywności ludzi na chodniku, w samochodach
    stojących. Zdaje się że jeden trąbił. Zaznaczam jednak że nie uważam że
    powinni coś zrobić, zachowali się zgodnie z przepisami, troche tylko
    szkoda że ta pasywnośc jest obecna.