-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 16:45:02 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 45
Message-ID: <ltngcf$ce4$1@mx1.internetia.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl> <ltmtvl$dfh$1@mx1.internetia.pl>
<ltmv39$l45$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1409238223 12740 78.10.177.126 (28 Aug 2014 15:03:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 15:03:43 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <ltmv39$l45$1@node1.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542796
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>
>
>>> Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem.
>>
>> To by zatrzymało ruch prawie całkiem.
>
> Przecież już jest całkiem zatrzymany.
Nie jest. Te samochody jakoś tam się znalazły i podobnie jakoś ich nie
będzie.
> Pomogłoby jakby gliniarze pomyśleli i puszczali tylko tych co mają realne
> szanse na zjazd ze skrzyżowania.
Ja tam nie widzę problemu, ludzie wjeżdżają jak widzą taką szansę, ale może
faktycznie część nie, chociaż wątpię, zwykle ludzie nie zostają na
skrzyżowaniach. Jeśli już to by wyrównać ruch z różnych kierunków.
>
>>> Z absolutnym priorytetem dla tramwai.
>>
>> W celu ? Przecież te tramwaje praktycznie nie mają problemu z
>> przejazdem. Ich torowiska są puste.
>
> Co widać na załaczonym obrazku;)
Widzisz za tramwajem stojącym przed skrzyżowaniem jakiś inny za nim ?
>
>>> Albo zrobić inteligentne sterowanie, które bierze pod uwagę czy jest
>>> wolne miejsce za skrzyżowaniem.
>>
>> Problemem na tym obrazku nie jest przejazd tramwajów przez skrzyżowanie
>> tylko za mała przepustowość jezdni zdaje się głównie tych, przy których
>> jest torowisko, czyli gdyby zamiast niego zrobić pasy jezdni to być może
>> korka by w ogóle nie było.
>
> Raczej byłby o pas szerszy. Bo za tym skrzyżowaniem jest kolejne
> skrzyżowanie i cudów nie ma - korkuje się na skrzyżowaniach.
Jak jadą 3 pasy zamiast 2 to przejeżdża o 50% procent więcej pojazdów.
Wszędzie, także przez skrzyżowanie.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 16:51 John Kołalsky
- 28.08.14 17:04 John Kołalsky
- 28.08.14 17:08 SW3
- 28.08.14 17:38 Shrek
- 28.08.14 17:41 Shrek
- 28.08.14 17:57 Shrek
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
- 28.08.14 18:36 Shrek
- 28.08.14 18:43 John Kołalsky
- 28.08.14 18:54 Shrek
- 28.08.14 18:59 John Kołalsky
- 28.08.14 19:03 Shrek
- 28.08.14 19:12 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=