-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 16:11:14 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 62
Message-ID: <53ff3884$0$3053$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.112.23
X-Trace: 1409235076 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3053 83.30.112.23:49738
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3697
X-Received-Body-CRC: 86985656
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542787
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
On 2014-08-28 10:33, J.F. wrote:
>> Ba, tak prawde mowiac to nie jestem pewien czy suwak w wersji
>> niemieckiej poprawia czy pogarsza plynnosc.
>Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
>ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
>suwak.
Jedno i drugie. Zamiast wersji niemieckiej "jedz swoim pasem do konca"
sugeruje ze nalezy sie ... co najmniej dopasowac do swojej "szczeliny"
kawalek przed zanikiem.
Bo jak pojedziemy do konca, to tam zawsze jakies niedopasowania sie
zdarza i ucierpi plynnosc, a w slad za nia przepustowosc.
>> Jest maly niuans. Jesli w korku jest wiele ciezarowek i wszystkie
>> lub
>> wiekszosc na prawym pasie (czy tam na lewym), to prawy pas jedzie
>> szybciej.
>To się ustaw na prawym.
Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po
polsku" :-)
>> Albo sie z tym godzimy i ewentulanie sprytnie zajmujemy miejsce w
>> prawej, dluzszej kolejce, ale kierowcy dlugich tirow wpuszczaja
>> 2-3
>> osobowki - tyle, ile sie przecietnie obok ich miesci.
>Zasada jest prosta 1/1.
A widzisz, ostatnio ... tzn tak ze dwa lata temu, w podobnej sytuacji
w Niemczech tiry wpuszczaly wiecej i wszystko rowno szlo.
Ale to juz blisko granicy bylo i chyba wiecej Polakow niz Niemcy.
>> P.S. Jak poprawic taki korek
>> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
>Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem. Z
>absolutnym priorytetem dla tramwai. Albo zrobić inteligentne
>sterowanie, które bierze pod uwagę czy jest wolne miejsce za
>skrzyżowaniem.
Otoz to. Tu trzeba odblokowac torowisko, a cala reszta nieistotna - na
tym skrzyzowaniu nie ma zadnego problemu dla samochodow, problemy sa
na 4 sasiednich torowiskach, albo jeszcze dalej.
Tu sie nie da nic poprawic, poza przepuszczeniem tramwaju.
>Ale biorąc pod uwagę, że że na Wisłostradzie Siemens regularnie
>zaliczał zwiechy na wydawałoby się najprostszym możliwym problemie
>(trzy czy cztery skrzyżowania z wyraźnym kierunkiem dominującym), to
>obstawiam że nawet biorąc pod uwagę dowcipy o policjantach, to lepiej
>tam postawić mundurowego;)
Swego czasu robili bardzo dobra robote na skrzyzowaniu Hallera z
Grabiszynskiej (WRC), jak Klecinska byla w budowie.
Tzn robili to co piszesz - zatrzymywali ruch dopoki nie zrobilo sie
miejsce za skrzyzowaniem, i dbali zeby z trzech stron wpuszczac w
miare sprawiedliwie ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 16:24 Shrek
- 28.08.14 16:38 Liwiusz
- 28.08.14 16:45 John Kołalsky
- 28.08.14 16:51 John Kołalsky
- 28.08.14 17:04 John Kołalsky
- 28.08.14 17:08 SW3
- 28.08.14 17:38 Shrek
- 28.08.14 17:41 Shrek
- 28.08.14 17:57 Shrek
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
- 28.08.14 18:36 Shrek
- 28.08.14 18:43 John Kołalsky
- 28.08.14 18:54 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
Najnowsze wątki
- 2025-03-20 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-20 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-20 Greenpeace została zobowiązana do zapłaty niemal 667 mln dolarów [USA,wyrok sądu]
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Czy grupa p.s.prawo przetrwa najbliższe wybory (prezydenta)?