eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi ze sportowymi silnikami? › Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Date: Fri, 28 Sep 2018 14:21:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 52
    Message-ID: <5bae1cf3$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.10.90
    X-Trace: 1538137331 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 502 83.26.10.90:59394
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2701
    X-Received-Body-CRC: 408125972
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640519
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pojang$rmr$...@n...news.atman.pl...
    >Poczyniłem dziś pewną obserwację, która mnie zbiła z tropu. Otóż
    >przez długi odcinek podróży autostradą (jakieś 200 - 300 km) jechałem
    >za fajnym autem: Seatem Cupra R. Było mi na rękę przykleić się do
    >niego bo kierowca ostro przyspieszał i jechał szybko. Tak, tak,
    >wiem - przypiraciłem, ale zostawmy to.

    Na razie, to nic o piraceniu nie pisales :-)

    >Zatrzymaliśmy się w jakiejś stacji paliwowej i pogadałem trochę z
    >kolesiem. Ponoć to to ma ponad 300KM i gość dawał gaz do dechy - bo
    >tak lubi. Ja zresztą też.

    >Moje auto jet dużo cięższe (chyba ponad 1800kg) i słabsze (270KM w
    >dieslu).

    >Oto co mnie zastanowiło:
    >1. Do 150km/h nie dawałem mu rady na przyspieszenie. Powyżej 180km/h
    >było dokładnie odwrotnie.

    ciekawe ...
    a moze kierowcy nie chcialo sie redukowac ?
    Choc watpie czy przy takich predkosciach to jeszcze potrzebne ...

    To ten ?
    https://www.seat-auto.pl/dlaczego-seat/swiat-SEAT-a/
    osiagi.html

    Tu pisza tylko o 290KM ...


    >2. Jadąc za tym autem nabawiłem się bólu głowy. Strzelało z rury przy
    >zmianie biegów, pierdziało straszliwie.

    A bezpieczny odstep gdzie ?

    >Musiałem je wyprzedzić i jechać szybciej mimo prędkości lekko
    >dyskomfortowej jak dla mnie.

    I tu dopiero przypiraciles :-)

    A co - zwolnic sie nie dalo ? :-)

    >Moje pytania brzmią:
    >1. Czy silniki cywilno-sportowe muszą tak hałasować? Nie da się ich
    >jakoś wyciszyć? Jak dla mnie to musi być koszmar gdy te odgłosy
    >przenoszą się do kabiny. Jeździ się z zatyczkami do uszu?

    Moze kabina lepiej wyciszona ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: